Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

JTAG av "alla" 360 inklusive SLIM (f.d "er deta sant" tråden)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Låter lite drygt att det tar 2min+ för att boota och att det bara funkar i 25% av fallen ... blir väl bättre med tiden kan man tänka... imorgon eller i kväll annoncerar väl TeamXecuter att dom har nån "löd fri Reset Glitch hack" historia att sälja dyrt.... brukar ju vara så...

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
      Låter lite drygt att det tar 2min+ för att boota och att det bara funkar i 25% av fallen ... blir väl bättre med tiden kan man tänka... imorgon eller i kväll annoncerar väl TeamXecuter att dom har nån "löd fri Reset Glitch hack" historia att sälja dyrt.... brukar ju vara så...
      Högst möjligt, men när TX släpper sin produkt så kommer det att funka på 100 % av maskinerna. Plus att man i bästa fall kommer att kunna använda sin gamla NAND-X.

Comment

i nya jtag hacket kan man gå till vanliga dassbord eller botar den derekt till fsd eller xex menu allså kan man bara starta hombrew ?

Comment

Original inlägg av sebbekingen Visa Inlägg
          i nya jtag hacket kan man gå till vanliga dassbord eller botar den derekt till fsd eller xex menu allså kan man bara starta hombrew ?
          Den bootar bara xell, så du har inte någon dashboard alls att starta upp i förrens Freeboot finns till det nya hacket också
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

swizzy jag köpte en helt ny jtag med 1 år granti föra veckan tycker du att jag ska behålla den eller köpe en av dom nya sen ?

Comment

Original inlägg av sebbekingen Visa Inlägg
              swizzy jag köpte en helt ny jtag med 1 år granti föra veckan tycker du att jag ska behålla den eller köpe en av dom nya sen ?
              Well, jag kommer nog satsa på att skaffa mig en slim JTAG också, pga nya hårdvaran plus att den har inbyggt trådlöst nätverk...
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                Well, jag kommer nog satsa på att skaffa mig en slim JTAG också, pga nya hårdvaran plus att den har inbyggt trådlöst nätverk...
                Så att man bör knåta sig till närmaste affär och köpa sig en Slim nu och invänta resultat ?

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
                  Var och lästa på deras forum. Och de verkar som de redan har en färdig produkt. Ett addon till deras Nand-X.

Comment

japp verkar ju så.. hittade en gerber export ...http://postimage.org/image/2znakal6s/

Comment

Original inlägg av caballerial Visa Inlägg
                      Var och lästa på deras forum. Och de verkar som de redan har en färdig produkt. Ett addon till deras Nand-X.
                      Kanon!

Comment

mmmmm, Nand-X
                        Skönt att få användning av den igen.
                        Nehepp, iväg och köpa slim nu då kanske.

/360RFUN

Comment

Original inlägg av 360RFUN Visa Inlägg
                          mmmmm, Nand-X
                          Skönt att få användning av den igen.
                          Nehepp, iväg och köpa slim nu då kanske.

/360RFUN
                          Nu är det officiellt.
                          http://team-xecuter.com/forums/showthread.php?t=69758
                          Om man kommer in med en NAND-X och en slim till er, kan ni montera den då?

Comment

Nu är det officiellt.
                            http://team-xecuter.com/forums/showthread.php?t=69758
                            Om man kommer in med en NAND-X och en slim till er, kan ni montera den då?
                            Ja... men nand-x är egentligen bara en modul för att läsa/skriva till nanden
                            Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                              Ja... men nand-x är egentligen bara en modul för att läsa/skriva till nanden
                              Jodå, jag förstår så mycket jag också
                              Eller kommer ni sälja "färdiga maskiner" så småning om?
                              Vad har ni för planer?

Comment

Jodå, jag förstår så mycket jag också
                                Eller kommer ni sälja "färdiga maskiner" så småning om?
                                Vad har ni för planer?
                                Vi planerar sälja färdiga maskiner när vi har allting vi behöver och har fått igång allting... vi planerar även utföra det åt kunder som vill ha det på maskiner dom redan har, te.x. dom som vi sålt redan nu...
                                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X