Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

The game couldn't start. Try downloading it again. HJÄLP!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tjena Swizzy, det räckte med att uppdatera flash för iaf borderlands, men jag har stött på ett annat problem och det är att skivan i början varnas för att vara smutsig, kan det vara så att de nya spelen är "känsligare" för bränning eller så att min dvd-läsare helt plötsligt fått fnatt? vore gott om du kunde pma mig svaret. tack!
    Last edited by Jetzon; 2012-09-21, 04:08.

Comment

Original inlägg av Jetzon Visa Inlägg
      Tjena Swizzy, det räckte med att uppdatera flash för iaf borderlands, men jag har stött på ett annat problem och det är att skivan i början varnas för att vara smutsig, kan det vara så att de nya spelen är "känsligare" för bränning eller så att min dvd-läsare helt plötsligt fått fnatt? vore gott om du kunde pma mig svaret. tack!
      Orkar inte PM:a, då får jag bara svara på frågan ännu fler gånger än jag redan behöver

Anyways, om du inte har en Liteon iHAS x24 brännare med iXtreme Burner MAX kan det vara det som är problemet, dom senaste spelen är större än dom gamla, vilket gör att dom kräver större skivor, eller att man bränner mer än vad skivan egentligen klarar (overburn) med vissa spel funkar det att köra truncate (att man bränner det skivan klarar och skiter i resten) men ska du spela på live rekomenderas du att skaffa en ihas brännare om du inte redan har en sådan och bränna med den istället...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hej Swizzy, en fråga bara. De senaste spelen som har kommit får jag stora problem med, Clean Disc efter ca 3min av spelande, jag har funderat på en ihas brännare men har endast bärbar dator hemma. Spelen är körda via abgx och truncate-brända. Vart ligger mitt problem? Linsen eller dåligt brända spel? Tack på förhand\\ Jetzon

Edit: är livebannad så blir endast multiplayer med brorsan eller själv.

Comment

Original inlägg av Jetzon Visa Inlägg
          Hej Swizzy, en fråga bara. De senaste spelen som har kommit får jag stora problem med, Clean Disc efter ca 3min av spelande, jag har funderat på en ihas brännare men har endast bärbar dator hemma. Spelen är körda via abgx och truncate-brända. Vart ligger mitt problem? Linsen eller dåligt brända spel? Tack på förhand\\ Jetzon

Edit: är livebannad så blir endast multiplayer med brorsan eller själv.
          Troligen dåligt brända spel, truncate är som sagt inte en bra metod att använda, det du gör är att du skippar sista biten av skivan, är det så att spelen försöker läsa datan som borde ligga där egentligen kommer det naturligtvis bli ett STORT problem...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X