Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Resident evil 5

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Funkar detta spel med firmware 1.4?

Comment

Original inlägg av SWEwillow Visa Inlägg
      Funkar detta spel med firmware 1.4?
      ja det gör det

Comment

Om någon hittar en release som är live-säker får ni gärna säga till!

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
          måste man hålla på att trycka Y för att ladda om vapnen eller fylla på liv med herbs? får lite panik när man ska in i menyer och krångla när det kommer en skara arga negrer som vill döda mig någon som har tips på stridsteknik med kniven? man verkar inte kunna röra sig när man har den framme i stridsläge vilket är smått frustrerande.
          Beror lite på vilken typ av kontrollinställningar, men du kan ladda om utan att behöva joxa i inventoryn. Sikta + A har jag som ladda om-kommando :P

Herbs kan du ju assigna till en speciell plats i inventoryn om du vill, till exempel lägga herbs i mitten till höger, sen trycker du bara på d-paden åt höger så tar han fram herben och det är bara att använda.

Nu har jag bara spelat demot, men i RE4 som är nästan likadant som RE5 använder man nästan bara kniven för att göra sönder tunnor och lådor, den är inte så effektiv i strid

Comment

Original inlägg av TheLithium Visa Inlägg
            Om någon hittar en release som är live-säker får ni gärna säga till!
            Finns väl inga releaser som är 100% live-säkra.
            Men Resident_Evil_5_RF_XBOX360-KFC får grönt ljus i abgx360.

Comment

Nä alltså jag sket fullständigt i om det va livesäkert eller inte, blir jag bannad springer jag bara och köper en ny box direkt, nu har vi kört igenom spelet på normal , veteran och håller på med proffesional,

jag tycker fortfarande som innan, galet bra spel
              Xbox 360 samsung extreme firmware
              Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
              PsTWO V14 Matrix infinity
              Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Lirat i någon timme nu och jag kan bara säga WOOOOOW! Fy fan vad snyggt det är!
                Dock är kontrollerna rejält annorlunda från alla spel jag lirat tidigare. Men förmodar att det sätter sig efter lite mer nötande.. hehe

Comment

Hade du lirat RE4 så hade kontrollerna fallit naturligt för dig =)
                  jag tycker spelet skulle suga om dom fixade så man tex kan springa och skjuta samtidigt.
                  Xbox 360 samsung extreme firmware
                  Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
                  PsTWO V14 Matrix infinity
                  Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Original inlägg av .db. Visa Inlägg
                    Finns väl inga releaser som är 100% live-säkra.
                    Men Resident_Evil_5_RF_XBOX360-KFC får grönt ljus i abgx360.
                    Det finns inga releaser som är 100% live-säkra PUNKT, eller det finns inga releaser av Resident Evil 5 som är 100% live-säkra?

Comment

får den grönt ljus i ABGX360 (det vill säga allt visar grönt och den är godkänd (står längst ner) så är den så livesäker den kan bli...
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

är det jag som har fel men är inte den datastyrda partner lite trög ibland??

Comment

Datorn brukar vara cp i spel om du lirar CoD 5 (WaW) så kan fienden stå precis framför din allierade och han gör ingenting... o.O
                          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Craw Visa Inlägg
                            är det jag som har fel men är inte den datastyrda partner lite trög ibland??
                            Du kan ju välja attack eller cover på henne. Sen så använd A-knappen så kallar du på din biatch så hon kommer om hon fastnat i någon gränd lr så

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
                              Du kan ju välja attack eller cover på henne. Sen så använd A-knappen så kallar du på din biatch så hon kommer om hon fastnat i någon gränd lr så
                              Hur väljer man det då??

Comment

Original inlägg av Craw Visa Inlägg
                                Hur väljer man det då??
                                Håll inne A-knappen och klicka upp lr ner på "korset"

Dock vet jag inte om man kan göra det i början. Man fick lära sig det genom en bok man hittade efter en liten stund in i spelet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X