Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
FOLK. Det ska finnas en chans att PAL-versionen av Mario Party 8 unbrickar ditt wii, då det kommer att fråga om en uppdatering, som åter gör det till PAL, jag vet inte om det här är sant, eftersom jag inte har ett brickat wii, men det var en annan som skrev det på en annan sida, han hade haft brickat wii och kört Mario Party 8 och fått det att fungera igen!
FOLK. Det ska finnas en chans att PAL-versionen av Mario Party 8 unbrickar ditt wii, då det kommer att fråga om en uppdatering, som åter gör det till PAL, jag vet inte om det här är sant, eftersom jag inte har ett brickat wii, men det var en annan som skrev det på en annan sida, han hade haft brickat wii och kört Mario Party 8 och fått det att fungera igen!
Och HUR ska wii:n kunna starta en skiva om den är brickad?
lite ny på det här...men undrar bara om man håller sig till pal releser till en pal wii...då är man väl på säkra sidan??
och köra ngc spel på wii kan väl inte skada wiit(både pal och ntsc)?
ja, är spelet samma region som enheten (PAL/PAL, NTSC-U/NTSC-U, NTSC-J/NTSC-J) så är det ingen fara. och naturligtvis kan det inte skada din Wii om du spelar GC spel på den, Nintendo designade ju den funktionen själva och jag tvivlar på att dom hade för avsikt att förstöra folks enheter med detta.
Jag har precis brännd Mario_Party_8_PAL_MULTI_Wii-CHRONiC
Stoppar in skivan och den frågar om uppdatering. Har en PAL Wii, version 2.2E.
Läste i tråden med fungerande Wiikey releases att den inte skulle ha en uppgradering?
Kan jag köra den utan risk, eller vad är det om?
SPM vill alltid köra uppdateringen oavsett vilken version man har så om du har den senaste är det bara låta wiit köra uppdateringen. Wiit kommer att starta om sen är det bara att tuta och köra
Comment