Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSJAILBREAK tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Skicka ett mail till oss och beskriv det så får du svar på den frågan... jag vet inte riktigt hur du ska göra :/ det är upp till hansi typ...
    Okej! tack för hjälpen! hoppas det löser sig iallafall

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      PSJAILBREAK har ändrat sin psdowngrade policy till hur det borde ha varit från början: Den blir GRATIS och OBEGRÄNSAD!

Så vem som helst som har en psjailbreak kan hjälpa sig själv och sina vänner att nergradera. Och vi kommer kunna erbjuda nergradering till överkomliga priser i butiken.
      Nu börjar det likna något... bara de börjar släppa lite uppdaterade hexfiler också så börjar det se finfint ut...
      Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
      snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
      /Nalle Puh

Comment

• Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
        Nu börjar det likna något... bara de börjar släppa lite uppdaterade hexfiler också så börjar det se finfint ut...
        hex? nja, snarare fla
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Tummen upp för psjailbreak ang. gratis psdowngrade! De hade nog grävt sin egen grav om de fortsätt ta betalt per st. och inte fokuserat på deras primära produkt.
          PS2 DMS4 PRO
          Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
          PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
          PS3 Slim 160GB original
          NDS Lite M3 Real 8GB

Comment

• Riktigt schyst att dom erbjuder gratis downgrade, då kan man ju på sätt och vis säga att man har 3.50 stöd Nu är det bara att vänta på riktigt 3.50 stöd, och att downgrade kommer till gratisalternativen.

Comment

• Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
              Riktigt schyst att dom erbjuder gratis downgrade, då kan man ju på sätt och vis säga att man har 3.50 stöd Nu är det bara att vänta på riktigt 3.50 stöd, och att downgrade kommer till gratisalternativen.
              Downgrade är inte i närheten samma sak som 3.50 stöd.. kanske om man släpper en CFW
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• Hej, joo....jag hade tänk införskaffa mig en sån här "Dongel", tyvär har jag Firmware 3.50, så frågan är ganska enkel, vad är det smidigaste sättet att göra det på?
                Jag läste att PSJailbreak skulle ha gratis "downgrading", men exakt hur fungerar det?

Comment

• Original inlägg av Rasmus96 Visa Inlägg
                  Hej, joo....jag hade tänk införskaffa mig en sån här "Dongel", tyvär har jag Firmware 3.50, så frågan är ganska enkel, vad är det smidigaste sättet att göra det på?
                  Jag läste att PSJailbreak skulle ha gratis "downgrading", men exakt hur fungerar det?
                  Det lär komma upp info om hur exakt du ska göra efter den 29:e
                  Google is your friend!

Comment

• Man kör deras psupdater program som genererar en downgrade.fla som man sedan flashar in, precis som man uppdaterar till 1.1 nu (spekulerar jag)
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Okej....då avvaktar jag några dagar då. Tackar

Comment

• Hej, har nu skickat tillbaka PS JB dongeln för felsökning, hade den över helgen och försökte ytterligare gånger utan framgång för att vara säker på att det inte var ett handhavande fel. Den borde ha kommit fram idag, tacksam för mer info när ni fått lägga vantarna på den!

Comment

• den hade landat i posten när jag kom hem från jobbet igår, funkade klock-jävla-rent på första försöket. vilken otroligt lättad : ). tack för er snabba hjälp!

Comment

• hej har en psjailbreak köpt från psx-care. nu till mitt problem.. kör ps updater 1.1.
                            problemet är att jag får ingen "downgrader *.fla" utan bara en JB *.fla.
                            gör jag fel eller funkar det helt enkelt inte som det ska?

/mvh malle

Comment

• Original inlägg av malacai Visa Inlägg
                              hej har en psjailbreak köpt från psx-care. nu till mitt problem.. kör ps updater 1.1.
                              problemet är att jag får ingen "downgrader *.fla" utan bara en JB *.fla.
                              gör jag fel eller funkar det helt enkelt inte som det ska?

/mvh malle
                              Downgradern släpps på måndag enligt psjailbreak.com
                              (Och om den verkligen släpps då så är det första gången dom håller ett utlovat datum...)
                              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• nån som vill förklara exakt vad som menas med downgrade har 3,41 är downgrade bara för dom som har 3,50 och vill ha ner sin maskin till 3,41 igen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X