Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSJAILBREAK tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Det är den senaste nu ... Snabba dig uppdatera för det kommer en ny version ganska snart tror jag ...
    eller så tankar du hem uppdateringen från
    http://us.playstation.com/support/sy.../ps3/index.htm
    och väntar på att det verkligen stämmer (är lite skeptiskt fortfarande) vill att hansi å grabbarna säger att det fungerar.

Men vill inte förlora Other OS funktionen i onödan. Så jag väntar med att uppdatera tills ni ger grönt ljus

Comment

Original inlägg av caballerial Visa Inlägg
      och väntar på att det verkligen stämmer (är lite skeptiskt fortfarande) vill att hansi å grabbarna säger att det fungerar.

Men vill inte förlora Other OS funktionen i onödan. Så jag väntar med att uppdatera tills ni ger grönt ljus
      Jag ligger fortfarande på 2.60 på en av mina Ps3or och 3.15 på den andra o vägrar uppgradera tills Sony löst Other-OS o kastar bajs på dem på deras oficiella forum hela tiden pg.av avsaknaden av funktionen

Ang att uppdatera nu o sen vänta o se tycker jag personligen är dumt ifall det inte visar sig att det funkar så blir det ju skitjobbigt att "backa" mjukvara, rentutav omöjligt...

Vi "Grabbarna" lovar att posta info o en helt egen tråd så fort vi får in donglarna o testat dessa
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av caballerial Visa Inlägg

det ska vad jag förstår fungera även på äldre mjukvara än senaste
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Enda kruxet kan nog ligga i ett nyare spel kräver nyare mjukvara för att starta men det kommer nog lösningar på det som på PSP där man patchar isona
          Framtiden får säga sitt tycker jag.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Enda kruxet kan nog ligga i ett nyare spel kräver nyare mjukvara för att starta men det kommer nog lösningar på det som på PSP där man patchar isona
            Framtiden får säga sitt tycker jag.
            Jag tror som du att det kan nog bli svårt att få det här tricket hålla nån längre tid men man ska aldrig ropa hej före man hoppat över bäcken ... Framtiden får visa hur det blir och vi kan ju bara sitta och hoppas ...
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

och nu ska leveranserna bli försenade?
              http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=65067
              1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Jag har en extra ps3a som bara står och samlar damm som har en trasig blueray laser.
                Men som jag förstod så måste man ha en skiva i för att få det att fungera?

Fungerar det utan att använda skivor alls skulle det här vara toppen

Comment

Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
                  och nu ska leveranserna bli försenade?
                  http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=65067
                  Haha, det är ju inte utan att konspirationsteoretikern i en går igång. Någon som minns Medison Celebrity?

Är det förresten någon utomstående aktör bortsett från ozmodchips som har testat den? Kompatibilitetslistor från diverse håll, och det faktum att det ploppar upp rips på diverse torrentsiter tyder ju på det, men det spikar ju ingenting.

Comment

hehe ja, det rycker lite i konspirationstarmen men att efterfrågan blev stor förvånar mig inte.
                    1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Original inlägg av kaputnik Visa Inlägg
                      Haha, det är ju inte utan att konspirationsteoretikern i en går igång. Någon som minns Medison Celebrity?

Är det förresten någon utomstående aktör bortsett från ozmodchips som har testat den? Kompatibilitetslistor från diverse håll, och det faktum att det ploppar upp rips på diverse torrentsiter tyder ju på det, men det spikar ju ingenting.
                      Ja det återstår ju att se, men spelrips har det funnits på alla ps3 spel sen det första ps3 spelet släpptes på tex usenet (som visserligen inte gått att använda tills nu då förhoppningsvis).

Comment

Original inlägg av kaputnik Visa Inlägg
                        Är det förresten någon utomstående aktör bortsett från ozmodchips som har testat den? Kompatibilitetslistor
                        Det finns ganska många som testat den, bland annat ett antal butiker här i sverige som fått varsit prov ex...
                        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

inte för att vara den som är den, men är inte oddsen rätt stor att programvaran kommer att finnas tillgänglig för nerladdning inom en snar framtid?

Comment

Original inlägg av bena Visa Inlägg
                            inte för att vara den som är den, men är inte oddsen rätt stor att programvaran kommer att finnas tillgänglig för nerladdning inom en snar framtid?
                            det är inte säkert att det bara är mjukvara på en vanlig USB sticka... det kan vara någon form av hårdvara som krävs också...
                            Google is your friend!

Comment

Det är iaf uppenbart att dom stora leverantörerna försöker samla ihop ett jättelager innan dom börjar kränga iväg dom, för efter några dagar kommer definitivt mycke billigare kopior dyka upp (särskilt när denna lösning "verkar" så simpel.

Comment

Original inlägg av Ps3key
                                Good news everyone! Our mad scientist has confirmed that getting into the console is as simple as pretending to be a USB hub!
                                http://twitter.com/PS3Key

Är det en klon eller har de kommit på något eget?
                                detv verkar som vi har en spännande höst framför oss

https://www.comcourts.gov.au/file/Fe...7/2010/actions
                                Verkar som de kommer bli ännu mer förseningar
                                Last edited by caballerial; 2010-08-27, 15:52.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X