Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSJAILBREAK tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av custom Visa Inlägg
    menar guiden för att få igång den, dra utt stöm kabbeln, tryck power samt eject i snabb följd,men vad jag har fåt höra ska den ska fungera med alla ver under 3.41
    Nej, bara 3.41

Det finns psgroove-versioner till klonerna för t.ex 3.15 men inte för original psjailbreak
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Ok då vet jag litte bätre
      men nu vet jag inte om det är en klon?
      men om jag upgraderar till 3.41 fungerar då dena ps jailbreak orginal/klon
      på min ps3 och har någon nå länk till den filen 3.41 pal

Comment

• Fick till det allt fungerar
        tack för hjälpen

Comment

• Köpte en psjailbreak för några dagar sen men deras sida har ju varit nere sedan dess. Hur ska jag få min dongel att fungera nu då? Kan man använda kloner till den eller nånting annat? Känns just nu som lite pengar i sjön.

Comment

• Jag har försökt få till det här i flera dagar men jag kommer inte så långt. Vad är det man ska göra med Lv2Diag.self 1 och 2 och ps3updat.pup? Det går ju inte att lägga dem på stickan.

Vore enormt tacksam för hjälp :-)

Comment

• Original inlägg av corner Visa Inlägg
              Jag har försökt få till det här i flera dagar men jag kommer inte så långt. Vad är det man ska göra med Lv2Diag.self 1 och 2 och ps3updat.pup? Det går ju inte att lägga dem på stickan.

Vore enormt tacksam för hjälp :-)
              Beror på vad du "försöker få till"

Skall du göra en downgrade så skall du använda ett USB-minne för de filerna.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Jag hade tänkt beställa en PS3Key men sen såg jag en massa "glada" nyheter på PSX-Scen alldeles nyss, så är det bättre att kanske avvakta någon dag innan man köper?

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                  Beror på vad du "försöker få till"

Skall du göra en downgrade så skall du använda ett USB-minne för de filerna.
                  Jag har alltså en PS3Key men där får de inte plats. Ska de ligga på den, och hur gör man i så fall?

Comment

• Original inlägg av corner Visa Inlägg
                    Jag har alltså en PS3Key men där får de inte plats. Ska de ligga på den, och hur gör man i så fall?
                    USB minne... du vet sådant där man kan köpa vart som helst där det säljs dator tillbehör (mer eller mindre) PS3Key'n är enbart till för att du ska få in ps3:an i olika lägen... inte för att du ska lagra massa grejer på den
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Rasmus96 Visa Inlägg
                      Jag hade tänkt beställa en PS3Key men sen såg jag en massa "glada" nyheter på PSX-Scen alldeles nyss, så är det bättre att kanske avvakta någon dag innan man köper?
                      Vad för glada nyheter? lust o länka?
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                        Vad för glada nyheter? lust o länka?
                        http://psx-scene.com/forums/f6/graf_...-gameos-73893/
                        BREAKING NEWS UPDATE: -- FINALLY THE REAL KEY! -- Thanks Graf!
                        Eller betyder det ingenting?

Comment

• Looks tasty! (drewl)
                          Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
                          Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

• Very very nice, hoppas bara det är äkta och inte falskt
                            Google is your friend!

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                              Very very nice, hoppas bara det är äkta och inte falskt
                              Vad exakt innebär det, vad kan man göra om man "hittar masterkey"?

Comment

• Original inlägg av Rasmus96 Visa Inlägg
                                Vad exakt innebär det, vad kan man göra om man "hittar masterkey"?
                                Well, master key är inte speciellt värdefull just nu, snarare det andra han snackar om... exploita i game OS istället för linux då kan man hitta fler bakdörrar och förhoppningsvis en rejäll bakdörr som gör det möjligt o koda fram en rejäll CFW på samma sätt som till PSP'n
                                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X