Original inlägg av akaboton
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
PSJAILBREAK tråden
Collapse
X
-
Har du kvitto/följesedel kvar på att du köpt dongeln av oss kan du skicka den till oss så får vi ta en titt på det, visar det sig att den fungerar hos oss skickar vi bara tillbaka den, uppdaterad om du vill att vi ska göra det, i annat fall byter vi ut den...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Vad kör du för operativ system? och vilken version av PSUpdater kör du? (antar att du kör senaste?)Original inlägg av groggpappa Visa InläggHej igen
det verkar inte fungera något vidare alls att downgrada.
Som sagt köpte jag en downgrade + jialbreak från er.
Sitter med en PS3 "fat" 3.50
Dongeln blinkar bara rött och det tycks omöjligt att komm ain i serviceläget.
Tänkte då att det kanske blivit fel och ville kolla dongeln så att det är rätt programvara på den.
Laddade ned denna länk enl instruktioner
1. Ladda ner PSUpdater
http://psdowngrade.com/downloads
sagt och gjort programmet installerat dongeln i men då kommer ytterligare ett problem.
"this application failed to start beacuse libus0.dll was not found"
har installerat om men samma problem igen.
inte lätt att vara "ubernoob" tufft liv
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Testade med en USB-Hub, men får samma resultat misslyckas vid flashningenOriginal inlägg av Hansi Visa InläggProva med en USB-hub om du inte gjort det än.
fattar inte.. är det nån driver fråga? vilket chip är det i donglen förresten.
- Citat
- Flag
Comment
-
Får du upp dongelns serienummer i updatern?Original inlägg av HanHäxan Visa InläggTestade med en USB-Hub, men får samma resultat misslyckas vid flashningen
fattar inte.. är det nån driver fråga? vilket chip är det i donglen förresten.
Isåfall prova ladda hem filerna på nytt ifall dom blivit korrupta.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
vore schysst om du lät bli att att editera taggarna som skapasOriginal inlägg av Robotach Visa InläggHär säger dom att 3.50 jailbrekad sant eller ej får vi se, vore toppen dock, [URL="http://www.thetechgame.com/News/article/sid=1222.html"]
såhär ska det vara (minus mellanslagen):
Kod:[URL ]http://www.thetechgame.com/News/article/sid=1222.html[/url ]
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
testat både på en winxp dator och en win7 64. Samma fel!Original inlägg av Swizzy Visa InläggVad kör du för operativ system? och vilken version av PSUpdater kör du? (antar att du kör senaste?)
Ja senaste winupdater
- Citat
- Flag
Comment
-
jag känner mig helt blåst men jag har fått tips om att använda gaia istället för backup manager men gaia hittar inte de spel som jag har på min externa men det gör backupmanager. gör jag fel när jag lägger över det till Gamez ? ska det heta ngt annat som gaia kan hitta?
- Citat
- Flag
Comment
-
Gaia har väl 2 versioner har jag för mig? provat döpa mappen till GAMEZ? eller det kanske var någon av dom andra som hade 2 versioner... minns ej... men kolla upp det annars, borde stå i filens namn vilken det är isåfallOriginal inlägg av snucke88 Visa Inläggjag känner mig helt blåst men jag har fått tips om att använda gaia istället för backup manager men gaia hittar inte de spel som jag har på min externa men det gör backupmanager. gör jag fel när jag lägger över det till Gamez ? ska det heta ngt annat som gaia kan hitta?
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
aha ok, sry var första gången jag försökte lägga till en tagg, var först inte säker på om man får göra det eller ejOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggvore schysst om du lät bli att att editera taggarna som skapas
såhär ska det vara (minus mellanslagen):
Kod:[URL ]http://www.thetechgame.com/News/article/sid=1222.html[/url ]
men nu ser jag hur det ska se ut tack.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har för mig att du kan trycka typ R2 + Start så letar den upp dina spelOriginal inlägg av snucke88 Visa Inläggjag känner mig helt blåst men jag har fått tips om att använda gaia istället för backup manager men gaia hittar inte de spel som jag har på min externa men det gör backupmanager. gör jag fel när jag lägger över det till Gamez ? ska det heta ngt annat som gaia kan hitta?
- Citat
- Flag
Comment
-
hehe ingen fara, är man inte van vid bb-tags är man inte detOriginal inlägg av Robotach Visa Inläggaha ok, sry var första gången jag försökte lägga till en tagg, var först inte säker på om man får göra det eller ej
men nu ser jag hur det ska se ut tack.
man behöver dock inte ha CAPS i bb... det räcker med att du skriver bokstäverna som det ska vara (i det här fallet url...)
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Följt vilken guide för att göra vad?Original inlägg av custom Visa InläggHar någoon nå tips vad är felet
det lyser bara rött och grönt i jailbreaken,har provat massor av gånger att starta om men får inte det att fungera har ver.3.15 och följt guiden
psjailbreak kan bara jailbreaka version 3.41Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment