Är det kört för all framtid med att få sig en hackad ps3 om man inte slår till inom närmaste ca 7-14 dagarna innan butiker börjar få in firmware 3.42 och uppåt ? Jag känner mig egentligen ganska fattig nu men om det här är enda chansen nånsin så blir jag nästan tvungen o punga ut 3000 kr för 250gb ps3 slim + 500 lr 1000 kr för AT90USBKEY eller för teensey eller teensey ++ 2.0 eller psjailbreak. och isåfall vilket "chip" är bäst kan någon av dom köra spel som tex Ninja_Gaiden_Sigma_2_USA_JB_PS3-MOVE eller Resistance_Fall_of_Man_PS3_JB-PLAYME eller måste man låna spel av polare eller hyra på närmaste gästvänlig butik för ca 50 kr stöpet för att kunna få sig ett spel eller funkar Scen rellar från diverse torrent guldgruvor
( tror / vet ni det är på väg någon annan lösning som går runt 3.42 eller är det låst för alltid nu typ ? tyckte jag hörde det var något samarbete igång med ixtreme Jungleflash killarna eller vad dom heter eller var det bara buffel o båg samt det samarbetet kan väl lika väl leda till noll resultat eller ? )
/tack på förhand boz
( tror / vet ni det är på väg någon annan lösning som går runt 3.42 eller är det låst för alltid nu typ ? tyckte jag hörde det var något samarbete igång med ixtreme Jungleflash killarna eller vad dom heter eller var det bara buffel o båg samt det samarbetet kan väl lika väl leda till noll resultat eller ? )/tack på förhand boz

jag kan testa Resistance 2 så fort MSG4 är färdigt...

Comment