Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS Groove m.fl Playstation 3 homebrew jailbreaks tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vi ska nog inte ropa hej än. Så vitt jag har förstått det så är det ett kryphål i MoH's uppdatering som gör att det plötsligt klarar sig på fw 3.30 eller högre. Nyare spel kan mycket väl komma att kräva en CFW.

Comment

• Original inlägg av prodge64 Visa Inlägg
      Vi ska nog inte ropa hej än. Så vitt jag har förstått det så är det ett kryphål i MoH's uppdatering som gör att det plötsligt klarar sig på fw 3.30 eller högre. Nyare spel kan mycket väl komma att kräva en CFW.
      Jo det var precis det jag menade i mitt tidigare inlägg även om det blev lite luddigt. Dom fuckade up helt enkelt.

Nu verkar det ju dock funka med MMA också så ev är det väl fler spel som funkar för tillfället. Men kommande titlar lär ju ha detta åtgärdat dessvärre.
      PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
      PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
      PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
      360 JTAG Backup Console
      360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

• HIttade detta om MMA ...

"Just change the param.sfo to 3.400"
        Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
        snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
        /Nalle Puh

Comment

• jaha o så var psjailbreaks spport för nya fw försenat IGEN, förvånade? deras backup manager kommer i morgon, tror knappast det har något nytt jämfört med open manager 2.1

Comment

• Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
            jaha o så var psjailbreaks spport för nya fw försenat IGEN, förvånade? deras backup manager kommer i morgon, tror knappast det har något nytt jämfört med open manager 2.1
            Det är väl bra att de släpper något som funkar o får tid på sig än att släppa något halvmesyr som de måste uppdatera inom en vecka

Lite Volvo / SaaB över det hela, olika "trimkod" ger olika egenskaper på olika bilar
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Dock skriver dom: "As well, we would like to announce that our updates for newer firmwares will be delayed a few days, but it will be released before the end of the month."

Vilket bör betyda 3.42 och 3.50? Annars hade dom väl inte använt ordet "newer" utan "other" eller liknande?

360 JTAG Backup Console
              360 JTAGable Console

Comment

• Spekulationer
                Bättre ta det lungt i TV-soffan hemma än att sitta på nålar o få gråa hår
                Det man kanske får göra är att dumpa om spel om det vill sig riktigt illa *skratt*
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

• Original inlägg av pemani Visa Inlägg
                  Dock skriver dom: "As well, we would like to announce that our updates for newer firmwares will be delayed a few days, but it will be released before the end of the month."

Vilket bör betyda 3.42 och 3.50? Annars hade dom väl inte använt ordet "newer" utan "other" eller liknande?
                  Det är precis det dom menar, dom kanske släpper en firmware update till PSJailbreak dongeln men inte en som stödjer nyare PS3 firmwares?
                  Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                    Det är precis det dom menar, dom kanske släpper en firmware update till PSJailbreak dongeln men inte en som stödjer nyare PS3 firmwares?
                    Vi får hoppas att dom överraskar oss positivt =)

360 JTAG Backup Console
                    360 JTAGable Console

Comment

• Personligen tycker jag det gått fort på kort tid för de som knäckte nöten o de som klonade konceptet
                      / Pendragon

Comment

• Hacking scenen sover aldrig :P

You gotta love the time zones =)
                        Last edited by pemani; 2010-10-19, 18:22.

360 JTAG Backup Console
                        360 JTAGable Console

Comment

• Enda anledningen till att jag skulle göra nya "backups" på mina spel skulle vara ifall det var något riktigt bra med den nya Managern, typ NTFS-stöd eller liknande...
                          Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
                          snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
                          /Nalle Puh

Comment

• Undrar vilken " timezone " psjailbreak teamet har, för än så länge finns det ingen ny ute

Comment

• Don ligger i Tidszonen ( De som donerar får förtur )
                              Resten får vänta tills klockan passerar det de angivit
                              / Pendragon

Comment

• Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                                Don ligger i Tidszonen ( De som donerar får förtur )
                                Resten får vänta tills klockan passerar det de angivit
                                Haha, ja antagligen är det så, eller så är det ren skitsnack från deras sida, igen! tänkte köpa en psjailbreak, men jag avvaktar tills det kommer något vettigt i från deras sida

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X