Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP downgrader 2.0->1.5 finns nu! Och den funkar!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Schysst virus i MPHDowngrader.zip!Kanske skulle ta bort det eller skaffa bättre antivirus program.

Comment

Original inlägg av ktd
      äckliga Malmö

eehmm?
      e du från stockholm eller?

Comment

he he! Jag var så jäkla trött på Malmö då. Pendalde dit ett par gånger på ett sånt tråkigt jobb...

Comment

hehe iof.. I know the feeling..
          att va trött på malmö

Comment

Asså, fan va jag kommer att lipa om detta verkligen har hänt....
            Men jag tankade över (eu) EBOOT.PBP från http://www.psphacks.net/component/op...per/Itemid,53/
            Till min PSP och fixade allt som skulle göras, men nu så är det inte 1.5 jag har utan 2.50. Den nya jävla Firmwaren, fattar inte hur det har kunnat bli så...
            Men jag blir fan galen.

Så jag hade tänkt att göra om det, men då har mitt psp blockerat .tif filen så det står bara Corrupted File och ingenting händer... Plus att jag har fått ett nytt program LocationFree Player

Så nu står jag här med ett psp som jag måste ''Köpa'' spel till för att det ska fungera..

Comment

Ja du... Vad säger man... Det står ju iof att Europafilen är från 2005-10-13 så det är 2.50...
              Såg du inte i PSPn när du fick in på uppdateringen att det stod 2.5? Det står ju vilken version det är på uppdateringen + att det står vad som är nytt i den...
              Kolla bilden så ser du att du borde sett att detvar 2.50 http://www.pspupdates.qj.net/2.50Update_01_20051013.jpg

Hur som helst är det ju tråkigt för dig men 2.50 är en bra uppdatering om man inte ska spela nerladdade spel och använda homebrews. Njut av AVC codecen och att surfa på PSP tills dom släpper en hackad 2.x eller en downgrader...

Comment

Så att ingen annan gör samma misstag så postar jag en link till den "riktiga" 2.0 ebooten HÄR.

Comment

Asså det dumma var att det stod 1.5 i PSP:n när jag skulle Nedgradera den, så dum är jag inte...

Gö inte samma misstag som jag, fixa en "Säker" EBOOT !!!

Comment

Hejsan igen.
                    Nu letar jag efter en AVC/H.264 Codec, men jag kan inte hitta någon... så om någon kan vara jätte snäll och ge mig en länk så skulle det vara Toppen.
                    Och sedan berätta hur man ska göra för att se på filmer från minneskortet

Pussar och Kramar, tack för all hjälp
                    Last edited by grVty; 2005-10-24, 11:56.

Comment

Original inlägg av grVty
                      Asså det dumma var att det stod 1.5 i PSP:n när jag skulle Nedgradera den, så dum är jag inte...

Gö inte samma misstag som jag, fixa en "Säker" EBOOT !!!
                      Bra varning!

Ett annat tips (som jag gjorde) är att lägga in ebooten man laddat ner i Games\UPADTE och gå in i PSPt och kolla vilken version det är på ebooten. Gör man det innan man kör tiff exploit (downgrader) så kommer det stå rätt version på ebooten...
                      Antagligen så står det 1.5 vilken version man än har på ebooten. Det var nog därför grVty råkade få in 2.50...

*EDIT*
                      Stavar som en kratta...
                      Last edited by ktd; 2005-10-24, 12:33.

Comment

Original inlägg av grVty
                        Hejsan igen.
                        Nu letar jag efter en AVC/H.264 Codec, men jag kan inte hitta någon... så om någon kan vara jätte snäll och ge mig en länk så skulle det vara Toppen.
                        Och sedan berätta hur man ska göra för att se på filmer från minneskortet

Pussar och Kramar, tack för all hjälp
                        Ladda ner PSP Video 9 från http://www.pspvideo9.com. Med PSP Video 9 kan du konvertera till AVC eller "vanlig" mp4 enkelt.

Sen lägger du bara in filmen i rätt mapp...
                        X:\MP_ROOT\100MNV01 för "vanliga" mp4 filmer...
                        X:\MP_ROOT\100AVC01 för AVC kodade mp4 filmer...

Comment

Tack så mycket KTD

Hey grabbar, lyssna på KTD han verkar vara en Vettig kille, haha

Tack än en gång för all hjälp.

Ha det Gött

Comment

Bah, är det något viktigt man gör på psp'n så ska man ju altid dubbel kolla att allt stämmer. T.ex. Undersöka att man har rätt sorts eboot i t.ex. pspseitool så att man inte blir fucked for life (eller i alla fall fucked for some months)

Comment

Jag får en psp om 3 veckor. Det är 1.52(hoppas jag, det är europa version). Jag kommer INTE våga nedgradera, då jag säkert fuckar up allt. Finns det några bra eboot loaders till 2.0?

Comment

Original inlägg av Ganon
                                Jag får en psp om 3 veckor. Det är 1.52(hoppas jag, det är europa version). Jag kommer INTE våga nedgradera, då jag säkert fuckar up allt. Finns det några bra eboot loaders till 2.0?
                                Om du inte har beställt din psp eller något så kan du ju köpa den hos psxcare då de säljer psp'er med firmware 1.5. Hehe nu blev det reklam.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X