Original inlägg av jyggemannen
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Alltså inga intreserade bättre slänga ut pengar på DL skivor som folk misslyckas bränna med??????Original inlägg av pege63Alltså jag har ett KANON förslag till dom som brännt spel & misslyckats, vare sig det gällar SAMSUNG-TOSHIBA, HITASCHI-LG & det kommer till 100% att funka för alla !!!!!!
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Comment
-
Nej jag har inte skrivit det alls eftersom jag vill att folk skall TÄNKA till lite istället för att gå på automatik, det är enkel matematik försök.
Har inget med HUBBAR, PORTAR, SERVRAR, INTERNET, NÄTVERK att göra utan old school tänk på AMISH.
Last edited by pege63; 2006-08-25, 17:55."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Comment
-
Ok. Du vill altså bränna åt alla gratis, är det d du menar?Original inlägg av pege63Nej jag har inte skrivit det alls eftersom jag vill att folk skall TÄNKA till lite istället för att gå på automatik, det är enkel matematik försök.

Är det meningen att vi ska gissa tills det blir rätt svar ?
Comment
-
Nej nej, om du har en LG-HITACHI eller en SAMSUNG-TOSHIBA & har gjort en BACKUP på dina spel som funkar, & jag har en lika dan spelare med BACKUPs som funkar så kan man ju göra som på den gammla goda tiden "TRADE" eller hur
, Jag har ngt intresant du vill ha & du har ngt som jag vill ha enkelt
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Comment
-
Ok för att det är mycket OT i denna tråd....men vafan, skärp dig!Original inlägg av pege63Nej jag har inte skrivit det alls eftersom jag vill att folk skall TÄNKA till lite istället för att gå på automatik, det är enkel matematik försök.
Har inget med HUBBAR, PORTAR, SERVRAR, INTERNET, NÄTVERK att göra utan old school tänk på AMISH.
Comment
-
Efter att jag brännt ut och lirat Saints Row (saints.row.pal.xbox360-mrn) kan jag inte längre köra mina kopior.
Xboxén ger beskedet "Open Tray", har provat ca.20skivor som jag vet har fungerat tidigare och ingen startar, inte heller Saints Row startar längre.
Kan det vara Microsofts första motangrepp mot firmware moddningen ??
Fler som fått samma problem??
Comment

Comment