Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av jyggemannen
    Någon som vet om Moto GP 06 PAL XBOX360-PI fungerar?
    Förökte söka men hitta inget på detta forum.
    Den ska fungera . Jag har en fungerande ss-fil iaf.

Comment

• Jag skulle också uppskatta en dc hubb men jag vet inte hur man startar en.

Jag vill bara dubblekolla en sak, inget av dessa spel finns ännu eller?

Dead rising
      Madden 07
      Bomberman

Comment

• Original inlägg av pege63
        Alltså jag har ett KANON förslag till dom som brännt spel & misslyckats, vare sig det gällar SAMSUNG-TOSHIBA, HITASCHI-LG & det kommer till 100% att funka för alla !!!!!!
        Alltså inga intreserade bättre slänga ut pengar på DL skivor som folk misslyckas bränna med??????
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Alltså inga intreserade bättre slänga ut pengar på DL skivor som folk misslyckas bränna med??????
          Jag fattar inte vad förslaget är... kanske jag som är korkad men har du skrivit det eller???

Comment

• Nej jag har inte skrivit det alls eftersom jag vill att folk skall TÄNKA till lite istället för att gå på automatik, det är enkel matematik försök.

Har inget med HUBBAR, PORTAR, SERVRAR, INTERNET, NÄTVERK att göra utan old school tänk på AMISH.
            Last edited by pege63; 2006-08-25, 17:55.
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Nej jag har inte skrivit det alls eftersom jag vill att folk skall TÄNKA till lite istället för att gå på automatik, det är enkel matematik försök.
              Ok. Du vill altså bränna åt alla gratis, är det d du menar?
              Är det meningen att vi ska gissa tills det blir rätt svar ?

Comment

• Nej nej, om du har en LG-HITACHI eller en SAMSUNG-TOSHIBA & har gjort en BACKUP på dina spel som funkar, & jag har en lika dan spelare med BACKUPs som funkar så kan man ju göra som på den gammla goda tiden "TRADE" eller hur , Jag har ngt intresant du vill ha & du har ngt som jag vill ha enkelt

Comment

Nej jag har inte skrivit det alls eftersom jag vill att folk skall TÄNKA till lite istället för att gå på automatik, det är enkel matematik försök.

Har inget med HUBBAR, PORTAR, SERVRAR, INTERNET, NÄTVERK att göra utan old school tänk på AMISH.
                  Ok för att det är mycket OT i denna tråd....men vafan, skärp dig!

Comment

• Har både livrem & hängslen inget av detta är olagligt

Comment

Har både livrem & hängslen inget av detta är olagligt
                      Du måste ju äga orginalet för att det ska bli "lagligt" att ha en backup.

Comment

• ja men inget säger att man inte kan byta/sälja in/ut orginalet utan att lämna ifrån sig backupen.

Comment

• Saints.Row.PAL.XBOX360-MRN

testat, funkar klockrent

med verbatim DL på min hitachi ,bränd med pioneer 111D

Comment

• visst behövdes det inte patchas? Ser det bra ut?

Comment

• Original inlägg av mickys
                              visst behövdes det inte patchas? Ser det bra ut?
                              det behövde inte patchas nej , packa upp och bränna bara,

jodå det ser bra ut, ett snyggare GTA skulle jag nog kalla det,fast med en del nya grejer också givetvis

Comment

• Efter att jag brännt ut och lirat Saints Row (saints.row.pal.xbox360-mrn) kan jag inte längre köra mina kopior.
                                Xboxén ger beskedet "Open Tray", har provat ca.20skivor som jag vet har fungerat tidigare och ingen startar, inte heller Saints Row startar längre.
                                Kan det vara Microsofts första motangrepp mot firmware moddningen ??
                                Fler som fått samma problem??

Comment

Working...
                                X