Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jag tänkte bränna ut The.Outfit.PAL.XBOX360-DNL och grejen är den att man ska sätta i en ss-fil i isofilen ,man får när man packar upp spelet i winrar, med SS Merger 1.6. Jag gör detta och det står: All done you can now burn the dvd-file.
    Grejen är den att jag har för mig att SS Merger brukar göra om filen vilket brukar ta rätt lång tid och nästa grej är att den stora filen är 6.82 Gb istället för 7.05 som ALLA andra spel som jag brännt ut varit.
    Vad är problemet eller är det bara jag som inbillar mig att det är ett problem.
    MVH
    Mikael Bäck

Comment

• Storleken kan variera.... det behöver du nog inte vara så bekymrad över
      (Full Auto - 6.99 Gb, Moto GP 06 - 7.09 Gb o.s.v. )

Däremot är även min erfarenhet att SS MErger brukar stå och tugga en bra stund innan den är klar.... men har du gjort rätt i SS Merger å den säger att det är bara att bränna så är det förhoppningsvis så :-) Du får testa......
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

• Original inlägg av omnibus
        Table.Tennis.PAL.XBOX360-DNL

funkar fint
        Någon som provat det här spelet med bildskärm inkopplad? Alltså använda HD-VGA kabeln? Har bränt den här releasen själv men när jag ska starta så står det nåt om att PAL50 eller 50Hz inte stöds... dock kan jag inte ändra den inställningen. Och det är redan PAL60 inställt så jag vet inte riktigt varför den inte funkar. Har ingen tv som jag kan koppla till och prova heller.

Samma problem med Hitman Blood Money också förresten... och jag har ju sett det står "60Hz only" på boxarna till spelen. Mystiskt...

Comment

• jag körde med komponent om det är till någon hjälp, samt 720p @ 60Hz
          gamertag: nagge001

Comment

• någon som testat Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT och Ridge.Racer.6.PAL.PROPER.XBOX360-DNL ?

jag har läst att båda releaserna ska fungera men tänkte om det är spel som är värd att spelas, alltså om dom rekomenderas=)

Comment

• tänkte ba fråga detta om hur man patchar spelen? Och funkar ntsc på ett moddat xbox om jag köper det färdig moddat. För det står att den spelar upp ALLA xbox 360 backups osv. Tack..

Comment

• När det gäller regioner på spelen så finns det en liten lista här: http://dvd-secrets.co.uk/xbox360/

där står det vilka ntsc-spel som fungerar på en pal-konsoll(om jag inte missförstått det hela)
                så länge ett spel är patchat riktigt och är i rätt region så ska det väll fungera antar jag

"Boots all Xtreme Xbox 360 backups" står det, inte alla Xbox 360 backups.

hur man patchar spelen får någon annan svara på.....eller om det kanske står i detta forum någonstans.
                Last edited by arvdal; 2006-10-11, 16:48.

Comment

• Original inlägg av ReZnoR
                  Någon som provat det här spelet med bildskärm inkopplad? Alltså använda HD-VGA kabeln? Har bränt den här releasen själv men när jag ska starta så står det nåt om att PAL50 eller 50Hz inte stöds... dock kan jag inte ändra den inställningen. Och det är redan PAL60 inställt så jag vet inte riktigt varför den inte funkar. Har ingen tv som jag kan koppla till och prova heller.

Samma problem med Hitman Blood Money också förresten... och jag har ju sett det står "60Hz only" på boxarna till spelen. Mystiskt...

Jag har med samma problem!!
                  Någon??

Hansi???

Comment

• Original inlägg av arvdal
                    någon som testat Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT och Ridge.Racer.6.PAL.PROPER.XBOX360-DNL ?

jag har läst att båda releaserna ska fungera men tänkte om det är spel som är värd att spelas, alltså om dom rekomenderas=)
                    Båda spelen är i min mening inte värda att ladda hem, Ridge racer går bara ut på att sladda, vilket man tröttnar på efter ett par lopp.

Just Cause är en riktig besvikelse. Det är ibland snudd på ospelbart pga alla buggar. Men gör så här, kolla in recensionerna på www.gametrailers.com om du är osäker. Då får du ingame video och vad de tycker om spelet. Men jag hade inte rekommenderat något av dem, Burnout Revenge och Saint's Row är bättre val... Men det är ju bara jag!

Comment

• Själv fastnade jag för Just Cause framför Saints Row. tyckte Saints Row såg alldeles för grått och trist ut. Men det är väl en smaksak, men jag tycker man ska ge Just Cause en chans =)
                      Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

• Just Cause är nog okej, men saknar den fantastiska multiplayer delen som Saint's Row erbjuder.. Den är helt fantastisk, grymt skoj online, men har man inte xbox-live så är kanske Just Cause bättre.. Men jag spelar mina spel på live just nu

Comment

• Dum fråga:
                          Tankade hem Tom_Clancys_Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_PROPER _PAL_MULTI5_XBOX360-pSy360
                          Finns bara en .iso fil
                          Hur får man en .dvd fil oxå?

Comment

• "Original inlägg av ReZnoR

Samma problem med Hitman Blood Money också förresten... och jag har ju sett det står "60Hz only" på boxarna till spelen. Mystiskt..."

Jag hade samma problem.
                            Jag gjorde så här:
                            1. Sätt i xboxen i en tv.
                            2. Ställ in att det ska vara PAL 60 och om det redan står PAL 60 så byt till PAL 50 och sedan tillbaka till PAL 60.
                            3. Byt sedan ljud och bild-kabel UTAN att stänga av boxen. (DVS byt från tvkabeln till VGA-kabeln)
                            4. Testa

Det fungerade för mig iaf så nu återstår det och se om det funkar för dig
                            MVH
                            Mikael Bäck

Comment

• Original inlägg av mikael.beck
                              "Original inlägg av ReZnoR

Samma problem med Hitman Blood Money också förresten... och jag har ju sett det står "60Hz only" på boxarna till spelen. Mystiskt..."

Jag hade samma problem.
                              Jag gjorde så här:
                              1. Sätt i xboxen i en tv.
                              2. Ställ in att det ska vara PAL 60 och om det redan står PAL 60 så byt till PAL 50 och sedan tillbaka till PAL 60.
                              3. Byt sedan ljud och bild-kabel UTAN att stänga av boxen. (DVS byt från tvkabeln till VGA-kabeln)
                              4. Testa

Det fungerade för mig iaf så nu återstår det och se om det funkar för dig
                              Ok... enda problemet är att jag inte har någon tv. Men jag får väl testa att ta med mig den till en kompis och plugga in den i hans tv. Fast jag antar att det inte funkar efter att man stängt av den igen?

Comment

• Jag vet faktiskt inte men om din kompis har en datorskärm som du kan koppla in vga-kabeln i så kan du ju göra samma procedur där.
                                MVH
                                Mikael Bäck

Comment

Working...
                                X