Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jag har en liten fråga ang splinter cell, vilket inte har nått med att "få den att fungera" att göra, men jag testar ifall någon vet

1.låt oss säga att vi joinar ett game, för att få achievments måste man ju vinna 10matcher som spy och 10 på det andra laget på varje bana
    nu när vi har lirat, varenda gång i princip vi har vunnit så drar motparten innan matchen hinner ta slut, då vi har dödat hans sista liv eller tiden går ut
    registreras den då som vunnen match eller inte?

2. hur fasiken creatar man ett eget game? helt vansinnigt, borde ju vara simpelt som i vanliga fall men icke
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

• Bara så ni vet så e pes6 ute nu....
      Pro.Evolution.Soccer.6.PAL.XBOX360-Allstars

Comment

• japp men ser det inte nånstans än....strange nog var nforce ute med nyheten först....inte hänt ofta på sistone :-)

Comment

• har letat pro evo jag med, men inte haft någon lycka hittils

Comment

• Finns nu på Torrentleech
            360 Scenen på Svenska: www.360scenen.net

Comment

• finns på xbox-sky

Comment

• Pro evo 6 var inte alls som jag väntade mig, det var betydligt sämre tyvärr . Men releasen fungerar, men det blir yttligare en release som bara ligger i fodralet och aldrig spelas. Har ett par sådana releaser (Just Cause, Test Drive Unlimited osv).

Comment

• Jag uppdaterade firmwaren på min dvdbrännare och testade bränna ut Splinter Cell igen och nu fungerade det äntligen

Hoppas det går bättre med dom andra spelen också.

Comment

• k31...vad var det som inte var bra?
                    Sitter på jobbet så har ej hunnit testa det ännu...men låter inget kul att det inte är bra :-(

Håller med dig om att det blir många spel som man kör en eller två ggr...men hoppades att det skulle bli mkt fotbollsmatcher offline och online...men ska hem o offra en skiva och bilda mig min egen uppfattning sen.

Comment

• K31 jag ska köpa lite nya verbatim skivor och om du är sugen kan du få byta några nya dvd dl skivor mot spel av dig som du inte vill ha för det tar sån otrolig tid att ta hem dom här spelen :/

Comment

• Original inlägg av mickys
                        k31...vad var det som inte var bra?
                        Sitter på jobbet så har ej hunnit testa det ännu...men låter inget kul att det inte är bra :-(

Håller med dig om att det blir många spel som man kör en eller två ggr...men hoppades att det skulle bli mkt fotbollsmatcher offline och online...men ska hem o offra en skiva och bilda mig min egen uppfattning sen.
                        Det är ju superrealistiskt, så det är ju bra. Men det har ju det lite låga tempot som är i fotboll, som jag tycker är lite jobbigt att spela. Men älskar man fotboll och kan spelsystem och kan värdera passar/skott så är det ju helt underbart. Men jag vill inte tänka när jag spelar, inte så mycket iaf. Men bilda dig en uppfattning, det är bättre än World cup spelet (inte road to) och det har ju fått ganska hyggliga betyg.

Jag är nog en Fifa-människa, tror jag. Pro Evo 5 var bättre än 6:an tycker jag. Svårt att förklara det där. Men vad jag menar är att det som var bra i Pro Evo 5 var bollfysiken, och den är lite som bortblåst i 6:an. Det är helt enkelt inte lika roligt att spela. Kanske är det för att fotbollssäsongen känns lite över i oktober. Nu är det ju hockeysäsong...
                        Last edited by k31; 2006-10-20, 14:52.

Comment

• Original inlägg av weeh
                          K31 jag ska köpa lite nya verbatim skivor och om du är sugen kan du få byta några nya dvd dl skivor mot spel av dig som du inte vill ha för det tar sån otrolig tid att ta hem dom här spelen :/
                          Vi kan se vad man kan ordna. . Jag har ju 23 spel nu, och jag spelar inte så många fler gånger än en gång, men jag kan PM:a en lista sen om du vill ha..

Comment

• Öhh, det Kommer komma en till release på Splinter Cell: DA va? Just confirming.

Comment

• Original inlägg av Drexon
                              Öhh, det Kommer komma en till release på Splinter Cell: DA va? Just confirming.
                              Varför skulle det göra det? Den andra fungerar ju? Fast den var ju nukad ett tag

Comment

• Fel på pes6? Får framkonamiskylten...en vit skärm till och sen står det en sexa i vänstra hörnet men sen blir det bara svart och inget mer händer :-(

Comment

Working...
                                X