Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Tjena! PM verkar inte funka här så jag skriver här istället. Skulle Jygge eller Effoc kunna vara bussig att skicka en invite torrentleech eller revolutionTT? Jag kan gärna skicka en invite till TTI, har en kvar där .. Mail är iallafall: jimpa.kurt*gmail.com (* är @)
Förresten det är ingen porr där ? Eftersom ungen kommer kolla där mellan varven, då kan jag inte ha det.
Bevis på att jag sköter mig med utomordentlig ratio (det är 3 el 4 på asian): imbageek@tti, imbageek@asiandvdclub.org
Torrentleech har som sagt stängt sina invites tillsvidare, med de är normalt porrfria. De har valt att lägga all porr på en separat tracker.
RevolutionTT har tyvärr porrtorrents ihop med allt annat.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig. » Xbox360 FAQ
Skulle någon kunna vara vänlig och invita till RevolutionTT eller TorrentLeech? Vore oerhört tacksam! Har tyvärr inget i gengäld men kan garantera en god ratio.
Torrentleech har som sagt stängt sina invites tillsvidare, med de är normalt porrfria. De har valt att lägga all porr på en separat tracker.
RevolutionTT har tyvärr porrtorrents ihop med allt annat.
Det var trist att de stängt invites isånafall. RevTT är då inget för oss. Finns det någon annan bra tracker förutom blackcats med mycket lir och porr-fri ?
Comment