Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

torrentleech

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• effocs@gmail.com A confirmation email has been sent to the address you specified (bjornsva@spray.se).
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

• Original inlägg av Effoc Visa Inlägg
      typ alla som inte fattar

jag har

#TorrentLeech 3st
      #Torrent-Damage 18st
      #RevolutionTT 4st

Krav bevis på bra ratio 1.0 eller mer på vilken tracker som hels
      jag vill ha en invite till torrentleech & Scenetorrents tack Någon !!

mina ratio är
      RevolutionTT Ratio: 1.308 Uploaded: 133.66 GB Downloaded: 102.22
      xbox-sky Ratio: 1.383 Uppladdat 141.280 GB Nedladdat 102.145 GB

jag försöker alltid ha bra ratio självklart

min mail : marica_da@hotmail.com
      Last edited by istallion; 2006-11-15, 21:54.

Comment

• och vad heter du på revolution?

Mitt xbox

Comment

• Vore nice som satan om man kunde få en invite.......har inte så bra uppload men iallfall 1mbit

PoK

Comment

• Vore nice som satan om man kunde få en invite.......har inte så bra uppload men iallfall 1mbit

PoK

Noob72@hotmail.com

Comment

• Original inlägg av Effoc Visa Inlägg
              och vad heter du på revolution?

"istallion"

Comment

• effoc

Mitt xbox

Comment

• Hej jag har mest tidigare laddat ner från thepiratebay men skulle vilja ha en invite till en bra torrent med xbox 360 spel. Jag har koll på hur man seedar fast jag är tjej .

Maila på lenaandersson1972@hotmail.com om ni har en invite.

MVH Lena

Comment

• vad har du för ratio/nick på piratebay?
                    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                    » Xbox360 FAQ

Comment

• Jahapp, då är det dax att börja tanka sitt första xbox360 spel då.
                      Men det går ju inte att regga sig på varken TorrentLeech eller RevolutionTT.

Någon snäll själ här som kan tänka sig att unna en invite?

Min email är Myzkoo@************* (BBB). Skicka gärna ett mail!

Comment

• Original inlägg av jyggemannen Visa Inlägg
                        Varför ej göra som dom som ger ut invites vill???
                        Om du läser lite i detta forum så ser du vad du skall göra!
                        tex som Effoc skrev en sida tidigare!!
                        har svarat på den frågan innan och svarar igen

problemet är bara det sköter inte ni er så straffas vi som invitar er förstår du.
                        Så om du tankar sönder ditt konto så tar de bort så att inte jag kan invita fler och att jag får varningar så jag invitar ingen som inte kan visa att han kan sköta sig på en annan tracker. så om du vill ha en invite så gör typ såhär

Ratio: 202,268.093 Uploaded: 46.17 GB Downloaded: 239.35 kB användrar namn effoc på revolutiontt.net
                        Förstår Ni?
                        läs

Mitt xbox

Comment

• hallå gott folk!
                          sitter här och letar efter bra torrentsidor med 360spel men hittar inga.
                          Har konto på både swebits och torrentbytes med ratio över 1.3 på båda men de fanns bara 1 (!) spel på torrentbytes, lite tråkigt. Så om någon känner sig manad att kanske dela med sig av ett: revolutiontt.net konto så har jag email:
                          kristoffermatsson@gmail.com . Förstår dem som inte vil chansa men finns de någon vänlig själ så släng iväg en invite vetjja. mvh

Comment

• visst det mannen, finns en tråd som heter invites kolla där i nästa gång

men efter som du skrivit ratio och email får du en

Mitt xbox

Comment

• hej
                              undrar om någon kan fixa en invite till mej på Torrentleech o Revolution,jag skulle bli glad för har forsökt men det går inte,tack

Comment

• Effoc jo såg den först efter jag postat här såklart men tack så mycket! mvh

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X