tror massor har varit ute o spelat med gammal firmware på live så det är nog lugnt
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xtreme Firmware 5.3 - annars upptäcker MS dig snart.
Collapse
X
-
Fän va sjukt, jag tog update från live och nu så har min 360 blivit mycket segare, har inte flashat den eller nåt, man ser bara när jag spela oblivion så är det mycket hackigare, sen i dashboard om man ska t.ex. spela demos så tar det 2-3 sekunder extra innan den startar :S
- Citat
- Flag
Comment
-
,Original inlägg av hide_ Visa InläggFän va sjukt, jag tog update från live och nu så har min 360 blivit mycket segare, har inte flashat den eller nåt, man ser bara när jag spela oblivion så är det mycket hackigare, sen i dashboard om man ska t.ex. spela demos så tar det 2-3 sekunder extra innan den startar :S
Jag upplever tyvärr samma sak, en del hack i spel och även på dvd filmer.
- Citat
- Flag
Comment
-
Det exemplar man kopierar FRÅN måste ha framställts med upphovsmannens samtycke. Dvs, man måste kopiera FRÅN ett butikssålt originalexemplar eller FRÅN en källa online som har rättigheterna att distribuera exemparl.Original inlägg av mickys Visa Inläggfrån 1/7 2006 gäller: Det som ändras den 1 juli är att det blir olagligt att kopiera för eget bruk om det är rimligt att anta att det exemplar man kopierar inte har framställts med upphovsmannens samtycke.
Då är det vad spelföretagen tycker och självklart tycker de det är bra att man sliter på sitt eget spel, gärna sliter ut det så man måste köpa ett exemplar till....
Det som är direkt olagligt är att framställa en kopia man laddat ner som en piratrelease via en ftp-site eller torrent tracker eller att kopiera polarens kopierade spel.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Vad menade du med det?Original inlägg av Bakerman1972 Visa Inläggja olagligt att köra för fort med men det gör jag varje dag till jobbet ja utom vid kamera övervakade ställena där håller jag 70 men vem brys sig kl 0200 på morgonen
- Citat
- Flag
Comment
-
Sitter just nu och lirar lost planet på min samsung med 5.2 funkar kanon.
På xbox live alltsåLast edited by Kallakulle; 2007-05-10, 16:01.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Kallakulle Visa InläggVad menade du med det?
att vi sitter alla här o talar om back up spel kom inte o säg att du har alla spel i ORIGINAL fast du kör med back up i en flashad maskin för du är rädd om dom .....
vi syndar alla emellan åt jag kör förfort men det står jag för lr håller du ALLTID farten typ 10 km UNDER för vara LAGLIG
har man flashat o blir bannad så är det så bara
- Citat
- Flag
Comment
-
Sorry jag kanske har missat. Är det nån som sagt att dom inte kör pirat?Original inlägg av Bakerman1972 Visa Inläggatt vi sitter alla här o talar om back up spel kom inte o säg att du har alla spel i ORIGINAL fast du kör med back up i en flashad maskin för du är rädd om dom .....
vi syndar alla emellan åt jag kör förfort men det står jag för lr håller du ALLTID farten typ 10 km UNDER för vara LAGLIG
har man flashat o blir bannad så är det så bara
Och visst kör jag för fort ibland, förstår bara inte vart du vill komma.
Visst förstår jag att jag kan bli bannad och jag tar den risken.
- Citat
- Flag
Comment

Comment