Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xtreme Firmware 5.3 - annars upptäcker MS dig snart.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fick sata kortet idag, vart hittar jag 5.3 till ms25?
    krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
    peeääs trää tyst

Comment

• Någon som provat/vet nån som provat med att spela Live me backup med NME 1.2?

Comment

• Xtreme firmware 5.3

gbr:

Den skall finnas på deverse torrent trackers och även på xbins ftp server. För mer information kolla http://www.xbins.org/faq.php.

Comment

• Hansi, jag uppdaterade firmwaren på min 360 för säkert ett år sen. Gåre att dyka förbi din butik så du kan uppdatera till 5.3? Vad kostar det om jag tar med mig hela xboxen?

mvh
          Playstation 1, 3, PSP
          Xbox, 360
          Nintendo Wii

Comment

• Det kostar 350:-
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Hejsan, jag har flashat min firmware med den näst senaste, jag undrar om jag kommer kunna spela live med alla spel om jag byter till 5.3 flashen??

Comment

• Sitter med Hitachi och Maximum 2.3 stealth firmware eller vad den heter. Uppdatering o tanka deoms o allt funkar, Det jag undrar över är alla som säger att det funkar att spela över live. Alltså kollen som MS gör, efter vad jag kunnat utläsa, att de samlar data om man spelar med en bränd kopia över Live. Och om de bara samlar data väntar med o banna tills de ser utbredning osv o sen kör en "ban-helg" eller vad som helst.

Men det som bannas kommer väl då vara maskinen från spel via live? Man borde väl ändå kunna lira spel på boxen?

Comment

• ja, spelen går ju att starta. sen hur det blir med live får vi se - just nu kan vi bara gissa

Comment

• Om jag flashar till 5.3 och t. ex spelar den brända versionen av Crackdown och vill hämta expansionen till det och sedan spela live, riskerar jag då att få min konsol bannad?
                    Snälla svara

Comment

• det är alltid en risk att spela live, läs igenom inläggen alla liknar varandra :P

Comment

• Hur stor är risken tror du för jag orkar inte mer, jag måste spela live annars är det meningslöst med en 360
                        Och om jag blir ''Caught'' förlorar jag mitt live konto eller själva maskinen ?

Comment

• Original inlägg av Sampay Visa Inlägg
                          Hur stor är risken tror du för jag orkar inte mer, jag måste spela live annars är det meningslöst med en 360
                          Och om jag blir ''Caught'' förlorar jag mitt live konto eller själva maskinen ?
                          Du kan lika gärna singla slant som o fråga nån annan just nu
                          Och antagligen bannar dom maskinen och kontot så du inte kan göra ett nytt o spela från samma maskin..
                          Jag skulle väntat tills efter halo3 betan om jag vore tålmodig nog..
                          Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

• Fan också, vill så gärna gå in live och spela Crackdown

Comment

• Original inlägg av s-p-d Visa Inlägg
                              Jag skulle väntat tills efter halo3 betan om jag vore tålmodig nog..
                              När är det betan kommer? 16e maj? Vad är det som är sagt kommer "hända" med Halo 3 betan som kanske kommer påverka dom med flashade läsare?

Comment

• Om nu microsoft har implementerat någon sorts check så väntar de troligtvis 3-4 veckor och bannar alla sedan på en gång, precis som med xbox(1). Men den som lever får se men jag väntar nog nån vecka till innan jag tankar uppdateringen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X