Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xtreme Firmware 5.3 - annars upptäcker MS dig snart.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hur många med samsung 5,2 har testat och varit ute på live?

Comment

• var det en hitachi 078 du testa med eller den gammla hitachin ?

Comment

• postar igen, jag kör med hitachi 78. och alla spel jag provat fungerar och lika bra med live.

Comment

• jag är hos kompisen o testar och han har samsung och allt funkar fint .

MEN ALLA SAVE GAMES E BORTA. :-)

Comment

• konstigt, alla mina saves är kvar du är den första jag sett som klagar på att savesen är borta

Comment

• ja om du menar hans saves så e det ju inte kontsigt eller hur?
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

• Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
                ja om du menar hans saves så e det ju inte kontsigt eller hur?
                Varför e inte det så konstigt då.

Igen annan verkar ju drabbat av detta.

Comment

• ja det var ju inte din 360 utan din kompis 360 så hur kunde dina saves hamna där, så uppfattade jag fråga iaf
                  "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

• Man blir lätt förvirrad av 360:ns hantering av användarkonton och gamesaves. Är du inte inloggad med "rätt" konto så ser du inte dina gamesaves.
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
                      ja det var ju inte din 360 utan din kompis 360 så hur kunde dina saves hamna där, så uppfattade jag fråga iaf
                      Nej det var hans saves som försvann när han körde updaten.

Och han har bara en profil i boxen

Comment

• samsung med 5.2 funkar bra på live för mig än iaf

Comment

• Jag läste ett utdrag från ett internt pm till microsoft supporten som fanns att läsa på xboxscene, där var det något om att det förväntades ringa kunder med gamesaveproblem.
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Det skall enligt tvivelaktiga källor komma en Disc-Jitter patch till Hitachi inom 24timmar.
                            Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

• frågan är behöver vi samsunganvändare uppgradera till 5.3 eller kommer 5.2 funka?

Comment

• Är det riskfritt att gå ut med den äldre firmwaren (den senaste med andra ord eftersom ingen ny kommit än) till Hitachin på live och ladda hem demon t.ex? Utan att ha någon skiva i läsaren menar jag.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X