fick sata kortet idag, vart hittar jag 5.3 till ms25?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xtreme Firmware 5.3 - annars upptäcker MS dig snart.
Collapse
X
-
Xtreme firmware 5.3
gbr:
Den skall finnas på deverse torrent trackers och även på xbins ftp server. För mer information kolla http://www.xbins.org/faq.php.
- Citat
- Flag
Comment
-
Det kostar 350:-Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Sitter med Hitachi och Maximum 2.3 stealth firmware eller vad den heter. Uppdatering o tanka deoms o allt funkar, Det jag undrar över är alla som säger att det funkar att spela över live. Alltså kollen som MS gör, efter vad jag kunnat utläsa, att de samlar data om man spelar med en bränd kopia över Live. Och om de bara samlar data väntar med o banna tills de ser utbredning osv o sen kör en "ban-helg" eller vad som helst.
Men det som bannas kommer väl då vara maskinen från spel via live? Man borde väl ändå kunna lira spel på boxen?
- Citat
- Flag
Comment
-
Du kan lika gärna singla slant som o fråga nån annan just nuOriginal inlägg av Sampay Visa InläggHur stor är risken tror du för jag orkar inte mer, jag måste spela live annars är det meningslöst med en 360
Och om jag blir ''Caught'' förlorar jag mitt live konto eller själva maskinen ?
Och antagligen bannar dom maskinen och kontot så du inte kan göra ett nytt o spela från samma maskin..
Jag skulle väntat tills efter halo3 betan om jag vore tålmodig nog..Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor!
OCH läs FAQ!
- Citat
- Flag
Comment
-
När är det betan kommer? 16e maj? Vad är det som är sagt kommer "hända" med Halo 3 betan som kanske kommer påverka dom med flashade läsare?Original inlägg av s-p-d Visa InläggJag skulle väntat tills efter halo3 betan om jag vore tålmodig nog..
- Citat
- Flag
Comment
-
Om nu microsoft har implementerat någon sorts check så väntar de troligtvis 3-4 veckor och bannar alla sedan på en gång, precis som med xbox(1). Men den som lever får se men jag väntar nog nån vecka till innan jag tankar uppdateringen.
- Citat
- Flag
Comment

Comment