Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Hej alla , Är det något nytt på gång ? Något nytt som hänt angående Iextreme LT ? Har den nya abgx360 kommit ut än ?
inget nytt om LT annat än det som vi skrivit här redan... det vill säga den är aningen säkrare om man använder Calibration Data också... som man bara får fram om man moddar från början och kör med liteon 9k lödningarna...
vad gäller ABGX360: nej, det har inte kommit en ny officiell version av den ännu, för updates på den fronten kan du titta in här: www.abgx360.net
Sitter nu i valet och kvalet om jag ska köra 1.6 NS eller LT till min BenQ. Var det problematiskt att flasha om en LT flashad drive (till t.ex. 1.6 NS) när den väl är flashad? Min drive har någon tidigare iXtreme så jag antar att prioritet 1 är att läsa ur nuvarande firmware och nyckel? Jag kommer EJ att spel på Live.
Sitter nu i valet och kvalet om jag ska köra 1.6 NS eller LT till min BenQ. Var det problematiskt att flasha om en LT flashad drive (till t.ex. 1.6 NS) när den väl är flashad? Min drive har någon tidigare iXtreme så jag antar att prioritet 1 är att läsa ur nuvarande firmware och nyckel? Jag kommer EJ att spel på Live.
LT för BenQ ska vad jag förstår inte vara lika problematisk som Liteon drivarnas är... så jag skulle råda dig till att uppgradera till LT om du ändå ska uppdatera
LT för BenQ ska vad jag förstår inte vara lika problematisk som Liteon drivarnas är... så jag skulle råda dig till att uppgradera till LT om du ändå ska uppdatera
Ok tack =)
Så det är inget med kapande av banor och liknande på BenQ?
Så det är inget med kapande av banor och liknande på BenQ?
nope, inte vad jag kunnat läsa mig till iaf, vi får ju redan ut hela mjukvaran från BenQ utan sådant skit, och den ska vara så lik original som möjligt...
har jag rätt eller fel nu, men det är väl sant att det kommer bli problem att läsa ur nyckeln med ixtreme lt på lite-on läsare? oavsett vilken version det är? däremot om man redan har nyckeln kan man väl erasa o writea om det skulle behövasd i framtiden?
fan att benq lt kom, jag flashade om till 1.61 redan igår -.- får väl göra det imorgon.
har jag rätt eller fel nu, men det är väl sant att det kommer bli problem att läsa ur nyckeln med ixtreme lt på lite-on läsare? oavsett vilken version det är? däremot om man redan har nyckeln kan man väl erasa o writea om det skulle behövasd i framtiden?
fan att benq lt kom, jag flashade om till 1.61 redan igår -.- får väl göra det imorgon.
du har rätt, har man redan nyckeln till en liteon kan man enkelt köra "Liteon Erase" och skriva till den på nytt, har du däremot inte nyckeln kvar blir det jobbigt...
Comment