Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad krävs för att flasha slim?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Någon gång under veckan förhoppningsvis, dom borde ha kommit in i fredags men vad jag vet så gjorde dom tyvär inte det
    Okej, men du tycker jag ska köpa x360 och ck3 pro?

Comment

Original inlägg av berget Visa Inlägg
      Okej, men du tycker jag ska köpa x360 och ck3 pro?
      X360USBPro och CK3 Lite om du vill komma billigt undan och ändå ha bra utrustning, X360USBPro och CK3 Pro om du vill ha the best of the best du kommer vilja ha en Probe III också eller bygga en egen PMT
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

X360USBPro och CK3 Lite om du vill komma billigt undan och ändå ha bra utrustning, X360USBPro och CK3 Pro om du vill ha the best of the best du kommer vilja ha en Probe III också eller bygga en egen PMT
        Jasså? så det räcker inte med usbpro och ck3 lite? vad är probe:en till för?

Comment

Jasså? så det räcker inte med usbpro och ck3 lite? vad är probe:en till för?
          Tjockis liteons
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Tjockis liteons
            men dåså, då räcker det ju med x360 pro och CK3 för mig? slim som gäller för min del

Comment

Men alltså. Det räcker med en CK3 Lite och X360USBPro? Tänkte förhandsboka hos er, men så jag vet att jag beställer rätt stuffs!

Comment

Men alltså. Det räcker med en CK3 Lite och X360USBPro? Tänkte förhandsboka hos er, men så jag vet att jag beställer rätt stuffs!
                Yep, det är det du behöver
                Google is your friend!

Comment

Denna sägs kunna flasha Slim Liteon läsare med: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1465&xSec=89
                  Inget jag provat själv men någon som jobbar kvar på PSXCare kan ju alltid testa
                  Last edited by Pendragon; 2011-04-17, 23:50.
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                    Denna sägs kunna flasha Slim Liteon läsare med: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1465&xSec=89
                    Inget jag provat själv men någon som jobbar kvar på PSXCare kan ju alltid testa
                    Jadå, det går... men den är extremt jobbig och tar en halv evighet att använda...
                    Google is your friend!

Comment

Jadå, det går... men den är extremt jobbig och tar en halv evighet att använda...
                      Det är inte för sen att ändra i en order om man skickat efter 360usbpro? Eftersom ni kanske inte har dom än..... tänkte jag bara skulle ha öppnings verktygen just nu och flasha med ck3 lite o VIA.

Comment

Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                        Det är inte för sen att ändra i en order om man skickat efter 360usbpro? Eftersom ni kanske inte har dom än..... tänkte jag bara skulle ha öppnings verktygen just nu och flasha med ck3 lite o VIA.
                        Skicka ett mail eller ring, om din order inte blivit skickad ännu vilket jag tvivlar på eftersom vi inte fått in X360USBPro ännu vad jag vet kan du ändra på den
                        Google is your friend!

Comment

Behöver man ha denna stora kontakten intryckt i datorn http://www.modchip.ca/store/files/images/t_16570.jpg om man ska använda CK3 lite för o flasha 9504. Har ingen sån port i datorn vi lever ju i 2011 nu Ska väll gå bra att bara driva läsaren med ström...

Comment

Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                            Behöver man ha denna stora kontakten intryckt i datorn http://www.modchip.ca/store/files/images/t_16570.jpg om man ska använda CK3 lite för o flasha 9504. Har ingen sån port i datorn vi lever ju i 2011 nu Ska väll gå bra att bara driva läsaren med ström...
                            Den är till för Liteon 74850c, jag tror inte någon av dom andra liteon läsarna använder den
                            Google is your friend!

Comment

Har jag fattat readme fel? funkar verkligen VIA & NForce till slim?

Maximus 360 Lizard är inte så mycket långsamare faktiskt ... vidorna som team Xecuter jämför är en speedrun (360usbpro) helt utan förklaringar mot en guide för dummies (lizard)

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
                                Har jag fattat readme fel? funkar verkligen VIA & NForce till slim?

Maximus 360 Lizard är inte så mycket långsamare faktiskt ... vidorna som team Xecuter jämför är en speedrun (360usbpro) helt utan förklaringar mot en guide för dummies (lizard)
                                VIA fungerar med 9504 driven, det är det vi kör på PSXCare på flashburken, och det fungerar utan problem, samma på min laptop och min privata flashdator, alla fungerar med 9504 slim... vetefan hur det e med nforce då jag inte har en sådan dator att prova på... men det bör fungera där med om tjockis liteons fungerar

Jag tyckte den var långsammare, och den är även jobbig, jag menar hålla på pilla med knappar hit och dit på den för att navigera menyerna, sen att maximus program buggade en hel del när jag testade det gjorde inte saken bättre, det kraschade flera gånger för mig, kanske var min dator idk?? men den marknadsförs som att fungera med i princip alla datorer... visst, jag förstår att program på datorn kan påverka och sådär... men har inte speciellt mycket program på den datorn och det fungerar med allt annat jag använder för 360 hacks. en annan grej jag verkligen inte gillar med Lizard är Scorpion, om du misslyckas med dumpen fungerar det inte o försöka igen... jag vet inte, kanske fungerar efter ngn timmas vilande?? men vem f*n har tid att sitta i timmar och vänta på att driven ska ladda ur totalt för att göra ett nytt försök??
                                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X