Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• en polare till mig kör dagger releasen och han har inte blivit bannad. han har spelat rätt många matcher online.. men det är en onödig risk som jag absolut inte är villig att ta.

Comment

• Original inlägg av Safir Visa Inlägg
      Du har nog rätt. Det borde redan ha kommit nu om det skulle komma. NHL 09 kommer förbli "overifierbar".

Ett köp på över 500 kr är det inte snack om, ekonomin är risig som den är. Problemet är att jag inte har råd till ett nytt 360 i nuläget om jag blir bannad.

Vad säger ni gubbar, ska jag chansa på Dagger-releasen?
      nej ingen chansning! spela offline med den, det är den smällen du får ta, alltså inget live spel med den releasen. det är väl ett dilemma du får leva med tills du köper det eller det går att verifiera, eller om nhl '10 kommer ut och går att verifiera.

Comment

• Bra tankar. Håller med när jag låter hjärnan tala istället för hjärtat. Jag får nog lugna mig lite med NHL. Tack för inputen.

Comment

• Jag har rippat en retail verison av NHL 09 och laddade upp stealth filerna till länken nedan.

http://www.sendspace.com/file/kjr831

Comment

• Original inlägg av p_son77 Visa Inlägg
            Jag har rippat en retail verison av NHL 09 och laddade upp stealth filerna till länken nedan.

http://www.sendspace.com/file/kjr831
            har du laddat upp dem till online-db för verifiering? annars gör det så kanske det kommer med, kanske är just din stealth den behöver.

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
              har du laddat upp dem till online-db för verifiering? annars gör det så kanske det kommer med, kanske är just din stealth den behöver.
              Skickade dem till Ryo redan 21/10 så det är nog min som ligger där och väntar på att bli verifierad, dvs om han uploadade den. http://360patches.com/index.php/topic,1263.0.html

Edit: Verkar som att han aldrig uploadade dem, han skulle fråga igen om han får uploada dem.
              Last edited by p_son77; 2009-01-21, 20:41.

Comment

• Perfekt p_son, det uppskattas. Så här ser det ut hos mig:

Betyder det att Dagger var ok från början och att den inte behövde autofixas? Jag har nämligen bränt ut spelet för längesen och tänkte köra direkt på det om nu Dagger-rellen var perfekt från början.

Comment

• Original inlägg av Safir Visa Inlägg
                  Betyder det att Dagger var ok från början och att den inte behövde autofixas? Jag har nämligen bränt ut spelet för längesen och tänkte köra direkt på det om nu Dagger-rellen var perfekt från början.
                  ser så ut testa att verifiera din utbrända backup så du är helt säker på att inget har ändrats i din image sedan tidigare.

Comment

• Success. Start tack p_son. Nu ska det liras NHL!

Comment

• hej här är en till som inte får abgx360 att fungera får 404 hela tiden på spel jag ser andra fått rätt jag har den senaste versionen då måste väl adressen va rätt.och brandväggen e öppen
                      tacksam för mer tips
                      vilbe

Comment

• Original inlägg av vilbe Visa Inlägg
                        hej här är en till som inte får abgx360 att fungera får 404 hela tiden på spel jag ser andra fått rätt jag har den senaste versionen då måste väl adressen va rätt.och brandväggen e öppen
                        tacksam för mer tips
                        vilbe
                        med nyaste vet jag inte vad du menar, program, ini fil? ini fil som är inlagd på rätt ställen enligt guide? om inte, kolla den delen.

jag uppdaterade arkiven och nerladdningslänkar för att folk verkade inte förstå hur man lägger in ini filen på rätt ställe. i de nya arkiven du laddar med har jag gjort en install_ini.bat, kör den så installeras ini filen där den ska vara.
                        Last edited by int21; 2009-01-22, 15:00.

Comment

• jag menar som det står på 1:a sidan här på denna forumdelen men jag o datorer e inte helt kompisar men om jag raderar allt o laddar hem igen kan det bli bra då hittar heller inte abgx i dokument o inst .fast jag gör vad som står.
                          vilbe

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                            med nyaste vet jag inte vad du menar, program, ini fil? ini fil som är inlagd på rätt ställen enligt guide? om inte, kolla den delen.

jag uppdaterade arkiven och nerladdningslänkar för att folk verkade inte förstå hur man lägger in ini filen på rätt ställe. i de nya arkiven du laddar med har jag gjort en install_ini.bat, kör den så installeras ini filen där den ska vara.
                            den .bat filen, känner den av om det är XP/Vista? eller har du olika versioner för XP/Vista? eller har du gjort en "universal" version av .bat filen?
                            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av vilbe Visa Inlägg
                              jag menar som det står på 1:a sidan här på denna forumdelen men jag o datorer e inte helt kompisar men om jag raderar allt o laddar hem igen kan det bli bra då hittar heller inte abgx i dokument o inst .fast jag gör vad som står.
                              vilbe
                              ladda hem en av de filer jag länkat till i guiden. ta bort din gamla abgx360 katalog och använd den du laddade hem. kör sedan install_ini.bat i abgx360 katalogen, det kommer stå 1 fil(er) kopierade, tryck en knapp. kör nu abgx360 så kommer det antagligen fungera. kör du vista eller xp?

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                                den .bat filen, känner den av om det är XP/Vista? eller har du olika versioner för XP/Vista? eller har du gjort en "universal" version av .bat filen?
                                jag länkar till %APPDATA%\abgx360 i bat filen och i vista ska den länka rätt automatisk, vista använder ju annat katalogsystem, vad jag förstått. släng in den strängen i utforskaren så hamnar du ant. på rätt ställe där med

Comment

Working...
                                X