Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Får "error 404 xex/ss" när jag försöker verifiera NHL09 (dagger-release), är det så att den inte finns i databasen eller är det något annat fel?...

Samma händer med nya streetfighter, men det kanske är mer förståeligt om det inte är i databasen ännu.
    Inget av dem är i databasen än

http://abgx360.net/GamesByDate.txt

Comment

• Original inlägg av Dopefish Visa Inlägg
      Inget av dem är i databasen än

http://abgx360.net/GamesByDate.txt
      Hm.. Streetfighter kommer väl vilken dag som helst.

Men NHL09?! varför är inte det i atabasen?... hur ska jag få ett så säkert NHL som möjligt?

Comment

• Original inlägg av p_son77 Visa Inlägg
        Jag har rippat en retail verison av NHL 09 och laddade upp stealth filerna till länken nedan.

http://www.sendspace.com/file/kjr831
        Hur använder jag denna för att fixa NHL09 själv? Efter att ha läst lite så verkar det inte som om NHL kommer i databasen öht, av någon okänd anledning. Men jag vill verkligen spela online, är det lika säkert att göra på detta manuellt än att låta abgx autofixa?

Comment

• FRÅGOR:

1:
          Jag bara undrar, När spel har "updates" när man startar. Är det någon risk att den lägger till något så den upptäcker att det är en kopia?.

2:
          Är det störe risk om man spelar från HD än Skivan?.

Vet ej om detta har redan besvaras. Kollade med "sök" men fick inte något riktigt svar. Kannske för att jag sökte för dåligt .

Original inlägg av Equality Visa Inlägg
          Hm.. Streetfighter kommer väl vilken dag som helst.
          CDON säger:
          Street fighter IV Releasedatum: 2009-02-20
          Last edited by SH!Ne; 2009-02-11, 15:40.
          http://img5.imageshack.us/img5/362/shinenm4.gif

Comment

• Original inlägg av SH!Ne Visa Inlägg
            FRÅGOR:

1:
            Jag bara undrar, När spel har "updates" när man startar. Är det någon risk att den lägger till något så den upptäcker att det är en kopia?.

2:
            Är det störe risk om man spelar från HD än Skivan?.

Vet ej om detta har redan besvaras. Kollade med "sök" men fick inte något riktigt svar. Kannske för att jag sökte för dåligt .

CDON säger:
            Street fighter IV Releasedatum: 2009-02-20
            1. Tuta o kör. Enda risken är om du kör på skitskivor att den nyper mitt i uppdateringen, då bränner man på bättre skivor o förhoppningsvis startar din 360 efter det

2. Samma risk, vad nu "Risk" innebär

3. CDON kan ha fel och releaser skjutas upp
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Original inlägg av Equality Visa Inlägg
              Hur använder jag denna för att fixa NHL09 själv? Efter att ha läst lite så verkar det inte som om NHL kommer i databasen öht, av någon okänd anledning. Men jag vill verkligen spela online, är det lika säkert att göra på detta manuellt än att låta abgx autofixa?
              det är inte lika säkert som att köra igenom ABGX360 då du inte fått den verifierad, visst dom säger att det är retail dom rippat och fått ut det från, men vem säger att det faktiskt stämmer? man kan skriva vad som helst på nätet vet du
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Kontrollera CRC med Mullter + AGBX = Bättre än att råka bli utkastad
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Någon som vet vart nya verisionen av abgx finns till Mac?

Eller hur man patchar en äldre verision.
                  v0.9.4 är senaste versionen. lägg in den uppdaterade ini filen så är du up to date.

Comment

• Okej, får försöka leva med det.

Någon som vet VARFÖR inte NHL09 finns med i databasen? finns det någon konkret anledning?

Comment

Okej, får försöka leva med det.

Någon som vet VARFÖR inte NHL09 finns med i databasen? finns det någon konkret anledning?
                      ja, för få har rippat från original för att intyga att det är ok tex. finns trådar om nhl dagger och en stealth som är uppladdad men tydligen inte verifierad. sök här så hittar du den stealthen, nhl 09 frågor dyker upp rätt ofta. detta gäller pal versionen nhl 09 för ntsc finns, men den är inte kompatibel med pal.

Comment

• Konstigt, känns som ett rätt populärt spel.

Comment

Konstigt, känns som ett rätt populärt spel.
                          Kanske är för nytt, har inget med popularitet att göra.

Någon måste köpa spelet (eller få tag i en riktig kopia) och manuellt kolla statsen på den så att allt stämmer.
                          iPhone 3G:
                          Svart 16GB
                          Telia Max 25
                          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                          4GB
                          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

• Äh det lär väl inte vara för nytt.

Hursomhelst tycker jag det är lite underligt.

Comment

Äh det lär väl inte vara för nytt.

Hursomhelst tycker jag det är lite underligt.
                              det är väl så att ingen orkat verifiera den ännu bara
                              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Det är inte underligt alls!
                                Många som jag hatar Sportspel

Skämt o sido. Mulleter och AGB verifierar mot två oberoende databaser, ligger den i ena men inte andra blir det fail tills den kommer upp i båda på båda programmen

Mulleter mot en upsättning Db. och AGB mot andra.
                                Så kollar men med Mulleter och AGB har man validerat mot 4 olika o är säkrare.
                                Jämför det med att köpa en Tomtom GPS med Fartkamera o Laserplatser och tagit info om POI (Intressepunkter) från två olika register som nyligen uppdaterats av olika team
                                / Pendragon

Comment

Working...
                                X