Jag läste någonstans att en snubbe hade lyckats dumpa firmware från en hitachi DVD med ett SATA kort som hade Sil3112 chip. Som sagt har jag beställt ett SATA som har Sil3112, det ligger nu och väntar på posten. Vet inte riktigt om jag vågar hämta ut det eller om jag ska skicka tillbaka det. Hansi, du sa att du testat just det chipet som jag beställde och att det inte funkade. Det kan inte vara så att det funkar med en hitachi DVD, antar att du kanske testade det på en Samsung...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kollade lite på GDR.BIN (GDI?) som jag ladda ner. Det är en exakt kopia på min FW som jag dumpade från min drive.. förutom nyckeln såklartOriginal inlägg av GronJaha, då så har man backat up orig FW från H/LG funderar på om man skulle proca GDI.bin från den chinesiska sidan. Fortfarande ingen som vet något?
Så det blir nog inget backupspel med den..
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag fick tag på premium med samsung idagLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
JAg köpte min på ******* och flashade den själv...men sett att det finns folk som säljer färdigflashade boxar. Känner man att man klarar av att flasha själv(man behöver inte vara raketforskare) så är väll det bästa att köpa begagnat.då kan man ju ringa säljaren o höra villken drive det sitter i!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av MrgrinderJAg köpte min på ******* och flashade den själv...men sett att det finns folk som säljer färdigflashade boxar. Känner man att man klarar av att flasha själv(man behöver inte vara raketforskare) så är väll det bästa att köpa begagnat.då kan man ju ringa säljaren o höra villken drive det sitter i!
jo men frågan innan gällde nog vart man köper en samsung dvdrom alltså bara spelarenThere is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977
I think there is a world market for maybe five computers.
Källa: Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

- Citat
- Flag
Comment

Comment