Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av GrandAnse
    Hade du problem att få XP att hitta DVD:n, använde du "crossed wires"-tekniken eller "Slax live cd" ?
    Nej, hade inga som helst problem. Använde Live cd:n.

Comment

• Tror ni om devil360 då? Låter ju kanon om det inte är en fake

Comment

• dem brända spelen , kan man spela live med dem utan att bli bannad eller gäller bara offline
        Last edited by istallion; 2006-06-07, 14:39.

Comment

• Just nu kan du spela live med dom. Men på live kan vad som helst hända närsomhelst.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Hur ska dom kunna se egentligen om man lirar brända grejer? Man har ju bara flashat förbi en liten spärr?

Jag säger inte att du har fel Hansi, menar bara hur dom rent teknsikt skulle kunna lösa det
            Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

• Det är nog inte speciellt svårt att kolla om dvdläsaren har hackat firmware och banna utifrån det...
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• billiga core paket

Ser att ni har "rea" på era corepaket med Hi/Lg dvd beror detta på att ni tror att det inte kommer ngt hack på ett bra tag

Comment

• Känns onödigt att ha en massa corelådor stående. Iofs har jag möjlighet att lämna tillbaka dom, men det är ju roligare om någon kund kan göra en bra deal :-)

Comment

• Vad hade du kunnat ta för en?

Comment

• re

Låter ju vettigt men tyvärr tror jag nog att din kundkrets inte är allt för intresserad av att köpa omaddade maskiner

Comment

• Jag hade tatt en för 2000 spänn.. men det beror oxå på hur desperat du är på att sälja dem

Comment

• Köp en chippad också så får du en ochippad core för 2000

Comment

• Börjar en lösning med switch för Orig.firmware och Xtremefirmware närma sig eller?

Comment

• Det finns väl redan ?!

Comment

• Original inlägg av apesv03
                                Börjar en lösning med switch för Orig.firmware och Xtremefirmware närma sig eller?
                                http://www.psxcare.com/product.php?xProd=458 Dock tycker jag det är litet väl dyrt med 1000 kr extra bara för en switch. Skulle hellre se till att de ersatte den vanliga xtreme boxen med denna och behöll priset på 4999:-. fast det bestämmer ju inte jag.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X