Original inlägg av GrandAnse
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Just nu kan du spela live med dom. Men på live kan vad som helst hända närsomhelst.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Hur ska dom kunna se egentligen om man lirar brända grejer? Man har ju bara flashat förbi en liten spärr?
Jag säger inte att du har fel Hansi, menar bara hur dom rent teknsikt skulle kunna lösa det
Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!
Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är nog inte speciellt svårt att kolla om dvdläsaren har hackat firmware och banna utifrån det...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Känns onödigt att ha en massa corelådor stående. Iofs har jag möjlighet att lämna tillbaka dom, men det är ju roligare om någon kund kan göra en bra deal :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Köp en chippad också så får du en ochippad core för 2000Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=458 Dock tycker jag det är litet väl dyrt med 1000 kr extra bara för en switch. Skulle hellre se till att de ersatte den vanliga xtreme boxen med denna och behöll priset på 4999:-. fast det bestämmer ju inte jag.Original inlägg av apesv03Börjar en lösning med switch för Orig.firmware och Xtremefirmware närma sig eller?
- Citat
- Flag
Comment

Comment