Original inlägg av Enlund
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Uppdateringen ligger med på skivan, ingen uppkoppling till live behövsLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Finns ingen förfrågan eller några svars alternativ, utan det står bara den texten som jag tidigare citerade, hade ju annars kopplat in nätverkskabeln och laddat ner "uppdateringen"Original inlägg av Faxius Visa Inlägghar du provat att trycka "Ja" till förfrågan?
det är ingen fara, det är bara att uppdateraLast edited by Military_Mind; 2006-12-06, 23:51.
- Citat
- Flag
Comment
-
Hur hittar jag denna uppdatering? När jag lägger in den i 360:in så stog bara den texten jag tidigare citerade, fanns inga mer alternativ, hur söker man igenom cd:n via 360in?Original inlägg av Hansi Visa InläggUppdateringen ligger med på skivan, ingen uppkoppling till live behövs
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är väl bara att trycka på gröna knappen på handkontrollen så går uppdateringen igång....Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Nope det går inte, finns verken förfrågan eller uppdateringsmöjlighet, försökt en massa ggr, tack för hjälpen dock =)Original inlägg av Hansi Visa InläggDet är väl bara att trycka på gröna knappen på handkontrollen så går uppdateringen igång....
- Citat
- Flag
Comment
-
Halloj!
OM man laddar ner spel till Xboxen där det i infon t.ex. står
1. Unrar
2. Burn with CloneCD
3. Play and enjoy!
Eller:
This release is pre-patched with SS, ³°
³ and stealth-patched with DMI and PFI ³°
³ Tested on a Toshiba-Samsung TS-H943 with Xtreme firmware v4.2 ³°
Är det bara att bränna på då?
Inga patchar eller liknande behövs?
Har dragit ner ca 10 spel och i alla info filer står det att spelet är "pre-patched" eller att det bara är att bränna och köra?
Läser ju alla trådar på forumet, och så enkelt verkar det inte vara?
Jag har en Pioneer brännare och Verbatim DL DVD-r+ skivor.
Första spelet bränns ut nu.
Öppnade clone CD brände och valde .dvd filen..
Fick rätt layerbreak så jag körde på.. får se hur det går
- Citat
- Flag
Comment
-
Hej
Jag skulle bränna Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV. När jag gjorde det så funkade allt bra tills cloneCD(v.5.2.9.1) helt plötsligt avbröt och bränningan misslyckades.
Jag har en NEC ND-3530A DVD-brännare. Och jag använde Traxdata DVD+R DL skiva. brännde med IMAGE.dvd filen. Både IMAGE.000 och IMAGE.dvd i samma mapp. Datorn fick vila under bränningen. Gjorde jag något fel eller är det min brännare som krånglar?
- Citat
- Flag
Comment
-
Låter som bara det var din brännare som krånglade. För att riktigt säkerställa att datorn "vilar" så mycket som möjligt, skulle jag föreslå att du startar om datorn innan du börjar bränna. och sedan stänger de program som "autostartar"... Detta för en del program ligger kvar och körs i bakgrunden fast du har stängt programmet... dvs, de fungerar inte riktigt 100%....
- Citat
- Flag
Comment

Comment