Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Mfah Visa Inlägg
    Tony_Hawks_Project_8_MULTi5_FREE_REGiON_NTSC_XBOX3 60-VORTEX

Brände .dvd-filen i Clone Cd på Verbatim. Har typ version 3.3 av Xtreme i min samsung.

Skivan går inte att läsa i min xbox! Vad göra? >_<
    Bränn igen. Det blev väl nåt fel bara.
    Releasen fungerar utmärkt. Regionsfri och prepatched.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

• jag har Tiger woods PGA 07 (har inte hela release namnet i huvudet för jag sitter på jobbet just nu, men jag vet att det var SPARE release) men när jag packar upp det så kommer det bara upp en .iso fil. Vad göra? tacksam för svar.

Enlund: fick igång COD3 nu.. tack för hjälpen!

Comment

• Har du packat upp med senaste versionen av Winrar?
        Jag kör SPARE-releasen och där fanns det en .dvd med.
        Annars kan du skapa en egen, med innehåll:
        LayerBreak=1913760
        sp-twpgat07.iso
        » Xbox360 FAQ

Comment

• Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
          Bränn igen. Det blev väl nåt fel bara.
          Releasen fungerar utmärkt. Regionsfri och prepatched.
          Jag har brännt min Tony Hawk 8 tre gånger nu. 2 gånger med clone cd och 1 gång med imageburn. När jag använde imageburn så fick jag något felmeddelande när den försökte finaliza discen...

Comment

• Jag vet inte varför det inte funkar för dig. Releasen är det inget fel på....
            Å det blev inget fel när du tankade hem det?
            Du fick inga felmeddelanden när du checkade sfv-filen?
            » Xbox360 FAQ

Comment

• Hur gör man det med svf-filerna nu igen? Tror det var 2 år senast jag gjorde det..

Comment

• Står i FAQ'n....
                Ladda hem t.ex QuickSFV
                http://www.smr-usenet.com/software/misc.shtml
                Sen öppnar du bara sfv-filen som följde med rarfilerna. Programmet kommer då stämma av att alla rarfiler har exakt rätt storlek...
                » Xbox360 FAQ

Comment

• Oke oke, kör programmet nu. Hoppas den hittar något fel på någon av filerna.

Comment

• Tänk också på att ha SENASTE versionen av winrar när du packar upp filerna sen. Annars kan det bli fel även där....
                    » Xbox360 FAQ

Comment

• Jag har fått hem följande release "Top.Spin.2.PAL.XBOX360-DNL" som enligt kommentarer på RevTT inte är Prepatchad fast än det står det.

Jag har tagit hem följande från ss.softmodfiles.net´:
                      Top_Spin_2_PAL-AU.bin
                      TOPSPIN2_PAL_Espa_a.bin

Jag öppnar SS Merger 1.7 och laddar .ISO filen samt en av ovanstående filerna.
                      Då får jag fram ett meddelande där det står:
                      "dnl-ts2x3.iso is smaller than WxRipper, but bigger than Xtreme style"

Någon som har lekt med samma release som mig?

Comment

• Japp.... har "lekt" med exakt den. Fick aldrig igång den :-(
                        Den gav mig dock 2 fina ölunderlägg.....
                        » Xbox360 FAQ

Comment

• Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
                          Japp.... har "lekt" med exakt den. Fick aldrig igång den :-(
                          Den gav mig dock 2 fina ölunderlägg.....
                          Ajfan....vilka metoder provade du när du skulle försöka få igång det?

Comment

• Först brände jag bara (i och med att det stod att den var prepatched).
                            När det inte funkade och jag började höra mig för fick jag rådet att patcha om den. Så då gjorde jag det med XBox360 SS Merger. Patchningen gick bra, men xboxen ejectade ändå skivan när jag skulle stoppa in den.....
                            » Xbox360 FAQ

Comment

• Körde svf-checken. Inget fel där.
                              Provade att packa upp imagefilen igen. Winrar 3.61, senaste versionen.
                              Brände .dvd-filen i clone cd.
                              Funkar inte, xboxen har låtit lite konstigt med de FYRA cdskivor jag nu testat med!

Får dampet på detta nu.. Ska jag försöka att ladda ner det igen ändå? >_<

EDIT Kan det ha att göra med att jag bara har version 3.3 eller närliggande av xtreme till min samsung? :/
                              Last edited by Mfah; 2006-11-13, 17:33.

Comment

• Får du inget error när du gör SFV-checken är det inget fel på filerna.
                                Å releasen är det som sagt inget fel på.... så då kommer det inte ge dig något att tanka hem den igen.

Möjligt att din firmware spelar roll, jag vet inte. Jag har en hyfsat ny (fick min flashad på psxcare i slutet av september).
                                » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X