Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox360 Hitachi/brännare/Media

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Du har väl fått en trasig pioneer
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Original inlägg av Skippy011
      Tjena, nån mer som börjar uppleva att det är svårt o få tag på verbatim dvd?
      Jag har beställt nu på dustinhome, men de bara fördröjjer leveransen en massa, svårt o få tag på dvd borde det vara då??
      Handla härifrån istället.

Billigare, och leveransen tar ca 4 dagar.

Comment

• jag har en lite-on SHW-160P6S och bränner på verbatim skivor har märkt att bränner jag i 4x hastighet starta mina skivor bättre bara till att sätta i de när maskinen är i gång ok de bootar alltid upp gör de inte om jag bränner i 2x hastighet skumt!! någon annan som har märkt det.

Comment

• Original inlägg av falkz
          jag har en lite-on SHW-160P6S och bränner på verbatim skivor har märkt att bränner jag i 4x hastighet starta mina skivor bättre bara till att sätta i de när maskinen är i gång ok de bootar alltid upp gör de inte om jag bränner i 2x hastighet skumt!! någon annan som har märkt det.
          Jäkligt mysko, jag trodde man skulle köra på så låg hastighet som möjligt, det har jag alltid gjort?
          Spelar just nu: Enchanted Arms

Comment

• Man skall bränna på den hastighet som fungerar bäst. Skivorna är gjorda för att brännas i höga hastigheter nuförtiden. Jag brukar rekommendera att man provar 50% av skivans uppgivna maxhastighet, men givetvis skall man prova och se vad som fungerar bäst.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• nån som provat bränna med plextor brännare

Comment

• Jag har en plextor px-716a som inte vill funka! Testat med nya drivisar och nyaste clone cd och både verbatim skivor och datawrite titanium skivor. Får upp felmeddelande skitig disk.

Comment

• [QUOTE=Douhane76]Jag har en plextor px-716a som inte vill funka! Testat med nya drivisar och nyaste clone cd och både verbatim skivor och datawrite titanium skivor. Får upp felmeddelande skitig disk.[/QUOT

ja gjorde ett prov körde me min plextor px760a med nyaste clonecd och verbatim men det va som du sa det funka inte här heller.

Comment

• Hej

jag försöker hjälpa en med en lite-on SHW-160P6S brännare, problemet är att det verkar inte som om bitsettings progget från liteons sida sparar eller ändrar något.

Någon som vet hur det funkar med den eller något annat program?

Comment

• hur får jag reda på vilket moderkort jag har i datorn?

Comment

• Använd Everest Ultimate Edition så får du veta allt OM din dator
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

• Original inlägg av Mario
                          Hej

jag försöker hjälpa en med en lite-on SHW-160P6S brännare, problemet är att det verkar inte som om bitsettings progget från liteons sida sparar eller ändrar något.

Någon som vet hur det funkar med den eller något annat program?
                          Booktype135 fungerar utmärkt. Hjälpt flera här och fått det fungera. Bränt ut 20 fungerande backuper nu och det har aldrig varit något strul. Bara användprogramet ändra till dvd-rom och tryck på change. Du måste göra om detta efter du startat om datorn dock. Men annars fungerar det klockrent!

Comment

• funkar dvd-r dl på hitachi + nme?

funkar dvd-r dl på hitachi + nme360?

Comment

• Flasha min box med Hitachi läsare idag, brände ut:

Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits på TRAXDATA DVD+R DL 2.4x med CloneCD 5.2.9.1

Project_Gotham_Racing_3_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB på TRAXDATA DVD+R DL 2.4x med NERO 7 ULTRA Edition

Perfect_Dark_Zero_PAL_Multi_3 på VERBATIM DVD+R DL 2.4x med CloneCD 5.2.9.1

Jag har en Hitachi-LG brännare som heter HL-DT-ST DVDRRW GSA4164B

Förvånansvärt nog så funkar alla spelen på min Hitachi läsare.
                              Last edited by Faxius; 2006-09-29, 21:58.

Comment

• någon som vet om Pioneer DVR-111BK funkar lika bra som DVR-111D...verkar som enda skillnaden är att BK bränner både DL + RAM medans D endast kör DL?? BK är den enda de har i lager i min närhet...funderingar?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X