Du har väl fått en trasig pioneer
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xbox360 Hitachi/brännare/Media
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Handla härifrån istället.Original inlägg av Skippy011Tjena, nån mer som börjar uppleva att det är svårt o få tag på verbatim dvd?
Jag har beställt nu på dustinhome, men de bara fördröjjer leveransen en massa, svårt o få tag på dvd borde det vara då??
Billigare, och leveransen tar ca 4 dagar.
- Citat
- Flag
Comment
-
jag har en lite-on SHW-160P6S och bränner på verbatim skivor har märkt att bränner jag i 4x hastighet starta mina skivor bättre bara till att sätta i de när maskinen är i gång ok de bootar alltid upp gör de inte om jag bränner i 2x hastighet skumt!! någon annan som har märkt det.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jäkligt mysko, jag trodde man skulle köra på så låg hastighet som möjligt, det har jag alltid gjort?Original inlägg av falkzjag har en lite-on SHW-160P6S och bränner på verbatim skivor har märkt att bränner jag i 4x hastighet starta mina skivor bättre bara till att sätta i de när maskinen är i gång ok de bootar alltid upp gör de inte om jag bränner i 2x hastighet skumt!! någon annan som har märkt det.Spelar just nu: Enchanted Arms
- Citat
- Flag
Comment
-
Man skall bränna på den hastighet som fungerar bäst. Skivorna är gjorda för att brännas i höga hastigheter nuförtiden. Jag brukar rekommendera att man provar 50% av skivans uppgivna maxhastighet, men givetvis skall man prova och se vad som fungerar bäst.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
[QUOTE=Douhane76]Jag har en plextor px-716a som inte vill funka! Testat med nya drivisar och nyaste clone cd och både verbatim skivor och datawrite titanium skivor. Får upp felmeddelande skitig disk.[/QUOT
ja gjorde ett prov körde me min plextor px760a med nyaste clonecd och verbatim men det va som du sa det funka inte här heller.
- Citat
- Flag
Comment
-
Hej
jag försöker hjälpa en med en lite-on SHW-160P6S brännare, problemet är att det verkar inte som om bitsettings progget från liteons sida sparar eller ändrar något.
Någon som vet hur det funkar med den eller något annat program?
- Citat
- Flag
Comment
-
Booktype135 fungerar utmärkt. Hjälpt flera här och fått det fungera. Bränt ut 20 fungerande backuper nu och det har aldrig varit något strul. Bara användprogramet ändra till dvd-rom och tryck på change. Du måste göra om detta efter du startat om datorn dock. Men annars fungerar det klockrent!Original inlägg av MarioHej
jag försöker hjälpa en med en lite-on SHW-160P6S brännare, problemet är att det verkar inte som om bitsettings progget från liteons sida sparar eller ändrar något.
Någon som vet hur det funkar med den eller något annat program?
- Citat
- Flag
Comment
-
Flasha min box med Hitachi läsare idag, brände ut:
Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits på TRAXDATA DVD+R DL 2.4x med CloneCD 5.2.9.1
Project_Gotham_Racing_3_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB på TRAXDATA DVD+R DL 2.4x med NERO 7 ULTRA Edition
Perfect_Dark_Zero_PAL_Multi_3 på VERBATIM DVD+R DL 2.4x med CloneCD 5.2.9.1
Jag har en Hitachi-LG brännare som heter HL-DT-ST DVDRRW GSA4164B
Förvånansvärt nog så funkar alla spelen på min Hitachi läsare.Last edited by Faxius; 2006-09-29, 21:58.
- Citat
- Flag
Comment

Comment