Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Funderar på att skita i att test bränna med min NEC o köpa en Lite on Eller pioneer men vilken av dom e bäst??
Verkar som om man får lika bra resultat med dom har nämligen en Hitachi i min 360.
Tacksam för lite svar
Ja för mig funkar det utmärkt.
Kör bara med det senaste firmwaret som finns på LiteOn's hemsida. Samt använd ett program som finns att ladda ner från deras sida för att sätta booktype till DVD-ROM.
Vad är det för program man behöver ladda ner?? För att sätta booktyp till DVD-ROM, gör inte clonecd det automatiskt??
ok. Her er forresten et tips ifra xbox-scene. Tydeligvis så fungerte dette hos flere av brukerne.
Heres what i stumbled on to get troublesome games to load
1. With 360 off, pop the HDD out so it just rests on top
2. Power up 360 and insert troublesome game disc that you know work once before
3. Leave game to spin up a few seconds then pop back in HDD this will make 360 do a soft reset and game loads
Vet ngn om man kan köra dvd copy i Nero om man vill kopiera ett redan utbrännt spel?
Alltså, går det att köra "Dvd till Dvd kopiering" med ett redan utbrännt x360 spel eller måste jag hämta image-filen igen för att kunna bränna ut ett extra ex. av spelet.?
Comment