Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox360 Hitachi/brännare/Media

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ja man kan ju läsa innantill inan man gör ett köp ett tipps bara
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag kan också intyga att DATAWRITE DVD+R DL funkar utmärkt till Hitachi spelaren.
      Jag brände dem med Pioneer 111 brännaren.

Comment

Vilken e bäst?

Funderar på att skita i att test bränna med min NEC o köpa en Lite on Eller pioneer men vilken av dom e bäst??
        Verkar som om man får lika bra resultat med dom har nämligen en Hitachi i min 360.
        Tacksam för lite svar
        //Jyggemannen

Comment

Jag har ju Pioneeren och tycker den e kanon, köp den som e billigast.

Comment

Original inlägg av bluebulls84
            Ja för mig funkar det utmärkt.
            Kör bara med det senaste firmwaret som finns på LiteOn's hemsida. Samt använd ett program som finns att ladda ner från deras sida för att sätta booktype till DVD-ROM.
            Vad är det för program man behöver ladda ner?? För att sätta booktyp till DVD-ROM, gör inte clonecd det automatiskt??
            //Jyggemannen

Comment

Beror på vilket märke man har tex heter det till en NEC, NECWINFLASH.EXE
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
                Beror på vilket märke man har tex heter det till en NEC, NECWINFLASH.EXE
                ok eftersom det ej funkar att bränna spel med min nec så tänkte jag köpa en Lite On vad heter programet då?
                //Jyggemannen

Comment

Som jag skrev det ingår i FW du laddar ner just till den modelen av LITE-ON brukar vara en exe (MTK WinFlash) fil antingen DOS el WIN GUI
                  Last edited by pege63; 2006-07-09, 01:20.

Comment

Ok tack....
                    //Jyggemannen

Comment

Booktype135 heter programet, finns på liteon's hemsida.

Comment

Pege63: leste at du hadde testet med nec 2500A-2510A brenneren. hvilken dvd har du i xboxen?

Comment

jag har sålt min 360 men det var min polares det var en samsung, vile bara testa eftersom alls spyr galla över NEC, men det har med mediet att göra

Comment

ok. Her er forresten et tips ifra xbox-scene. Tydeligvis så fungerte dette hos flere av brukerne.

Heres what i stumbled on to get troublesome games to load

1. With 360 off, pop the HDD out so it just rests on top
                            2. Power up 360 and insert troublesome game disc that you know work once before
                            3. Leave game to spin up a few seconds then pop back in HDD this will make 360 do a soft reset and game loads

Comment

Vet ngn om man kan köra dvd copy i Nero om man vill kopiera ett redan utbrännt spel?
                              Alltså, går det att köra "Dvd till Dvd kopiering" med ett redan utbrännt x360 spel eller måste jag hämta image-filen igen för att kunna bränna ut ett extra ex. av spelet.?

/JePpE

Comment

nej går icke

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X