Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox360 Hitachi/brännare/Media

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av sambajonte Visa Inlägg
    Brände precis Rockstar table tennis, funkar perfekt. Har en Sony Q28a som jag flashat till en Lite-on DVDRW SOHW-1693S. Bände med CloneCd på hastigheten 2x.
    Har precis köpt och satt in en Pioneer 111D och såg på min gamla som var just en sony Q28A och tänkte höra hur man flashar om den till en liteon bara för skojskull :=)

Comment

• Original inlägg av DemeeX Visa Inlägg
      Har precis köpt och satt in en Pioneer 111D och såg på min gamla som var just en sony Q28A och tänkte höra hur man flashar om den till en liteon bara för skojskull :=)
      Du får ladda ner en firmware och installera, var inget svårt alls. Tyvärr kommer jag inte ihåg var jag ladda ner det och hårddisken som jag hade det på har kraschat leta på google bara så hittar du nog, jag ska se om jag hittar det också.

Comment

• Hittade firmwaren nu. Har bränt 9 spel och alla har funkat utan problem. http://codeguys.rpc1.org/firmwares/d...patched-cf.rar

Comment

• Idag testade jag att bränna Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER.
          Det funkade utmärkt. Det var väl inget märkvärdigt tänker ni då.

Men jag måste säga att med
          Maximus-Garyopa_XTRM-HITACHI_v2_2_Stealth.rar
          så verkar det som om man inte ens behöver ställa in booktype, eftersom min brännare inte klarar av det. Det visste iallafall inte jag innan.

Brännare = LG GSA-H21N
          DVD = Hitachi 47
          Media = Verbatim
          Last edited by Xozmania; 2006-12-12, 02:07.
          Burn or get Burned

Comment

• jag är lite efter. måste man köpa en ny brännare till datan om man ska kunna köra nerladdade spel på 360??

Comment

• jag är lite efter. måste man köpa en ny brännare till datan om man ska kunna köra nerladdade spel på 360??

Comment

• ??

jag är lite efter. måste man köpa en ny brännare till datan om man ska kunna köra nerladdade spel på 360??

Comment

• kanske det

beror väl på va du ha för brännare ju

Comment

• luddmar de räcker med att skriva en gång :P de är bara onödigt att dubbel posta blir inge snabbare svar för de

Comment

• ne ja vet men det stog att medelandet inte blev skikat. om du ser så e dom skicka de samma minut^^

Comment

• Dessutom står svar på din fråga i de klistrade trådarna.
                        Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

• ok sånt händer va har du för brännare luddmar?

Comment

• ja har en ASUS Multi Recorder.

Comment

• ok ja ska o pröva om ja kan bränna 360 spel med min nec 2510A hade köpt en bunt traxdata skivor o brännt dom men dom funka int så ska pröva med en verbatim innan ja köper en ny brännare

Comment

• Idag fick jag hem min 360 från psxcare och testade bränna ut ett par spel och båda har änsålänge funkat exemplariskt. =)

Spel: Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER och Full_Auto_PAL_PROPER_XBOX360-SLV
                                Media: Verbatim dvd+r dl
                                Brännare: Nec ND-4550A
                                Hitachi i xboxen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X