Det är bäst att använda verbatim skivor.. traxdata kan vara lite sega.. alltså det tar längre tid o ladda spelen och det kan hacka lite på mellansekvenserna
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xbox360 Hitachi/brännare/Media
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Skulle höra med dig om SH-S162L funkar bra att bränna backups har själv en sån brännare och är på ingång att köpa en 360!Original inlägg av Cottonfield66 Visa InläggBrännde mitt första 360 spel idag
Brännare: Samsung SH-S162L (med det senaste firmware Ts06)
Spel: Splinter Cell Double Agent
Media: Verbatim DVD+R DL
Firmware i 360:Okänd, då jag lämnade in den i förrgår här på PSXcare
Hitachi i 360'n
Btw hansi, vad fick jag för firmware? och behöver inte jag "Original nyckeln" för att flasha tillbaka?
Hitta inte hur man skickar PM så jag skrev här istället!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har ingen DVD-brännare sen innan så det får bli att beställa en, har en låda utan handtag med lot #0638, lär ju vara Hitachi, är det denna Pioneer 111d som är den bästa?.
edit: har fått svar och brännaren är beställd...Last edited by Janols; 2006-12-24, 22:00.| PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |
- Citat
- Flag
Comment
-
Hur vet man om ens moderkort är kompitabelt att flasha en Hitachi 078 med?.
Mitt moderkort är...
Detected Chipset: Intel(R) 845 Chipset
Memory Controller: 82845
I/O Controller: 82801BA (ICH2)| PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |
- Citat
- Flag
Comment
-
Hej, jag har köpt Platinum DVD+R DL 8,5GB 8X (Double Layer), och jag undra om dem är bra eller borde jag lämna tillbaka dem? för jag har inte öppnat dem än.
jag har en Pioneer Intern IDE DVD±RW 16x DVR-111DBK .(Dual Layer) och det är väl den som är bra för att bränna xbox 360 backuper?
- Citat
- Flag
Comment
-
Har du firmware 2.xx med Hitachi så behöver du inte bry dig. Spelaren läser då det mesta, och Platinum är väl rätt högkvalitiva har jag för mig? Så det ska nog gå bra.Original inlägg av Mahjar Visa InläggHej, jag har köpt Platinum DVD+R DL 8,5GB 8X (Double Layer), och jag undra om dem är bra eller borde jag lämna tillbaka dem? för jag har inte öppnat dem än.
jag har en Pioneer Intern IDE DVD±RW 16x DVR-111DBK .(Dual Layer) och det är väl den som är bra för att bränna xbox 360 backuper?
- Citat
- Flag
Comment
-
Kolla om du kan välja bittsetting manuellt om inte så kanske du får uppgradera firmwaren i den http://forum.rpc1.org/dl_firmware.ph...4&manufactor=6Original inlägg av luddmar Visa Inläggja har en ASUS DRW-1608p25 dvd brännare, nån som vet om den funkar? den klarar dl.
- Citat
- Flag
Comment

Comment