Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tversity-Guide enkel version

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

WMP11 delningen ska vara avstängd använd enbart Tversity att dela ut med..

Comment

felmeddelande får jag upp när jag försöker se en x264 format,
      allt funkar kanon med avi, x264 funkar även att kolla på datorn men när jag försöker starta det i 360: står det följande

Can´t play this content because it may not be supported, för more info goto xbox.com/support

statuscode 69-04-cood 3E84

Jag har döpt om till två bokstäver och även då funkar det inte!

Comment

skumt hade samma men det funkade efter omdöpningen

Comment

Problem

Har nu efter 4 timmar lyckas få allt inkopplat och allt connectar dit de ska.

Problem:

I TVersity så kan jag lägga in allt och det syns i Library.
          Men på 360 så är det bara mp3 som syns.

Lösning?

Comment

Original inlägg av tompa290 Visa Inlägg
            WMP11 delningen ska vara avstängd använd enbart Tversity att dela ut med..
            Tack så mycket, tompa! Fungerar perfekt..
            Detta med undertexter, hur fungerar det? Har installerat DirectVobSub..
            Så är det bara att döpa fil och text namn till samma sen, spela upp på 360?

Tack för all hjälp!

Comment

boxtox: har du uppdaterat din 360 med den stora höstuppdateringen, för då ska du ha en flik som heter Videos efter det.

Kasko: precis funkar dom i Wmp så funkar det i Tversity

Comment

Original inlägg av tompa290 Visa Inlägg
                boxtox: har du uppdaterat din 360 med den stora höstuppdateringen, för då ska du ha en flik som heter Videos efter det.
                Under Media fliken så finns det en Video-kategori. Antar att du menar den. DÄr under ligger ingenting.

Comment

ska stå under Videos-Computer-Tversity på din 360

Comment

Okej

Min skärm:

Media (flick)
                    Music
                    Pictures
                    Video *klick*
                    Media Center

Klickar på Video: Då får jag upp massa video som ligger på 360 hårddisken, typ lite musikvideo och demo-videos. Ingenting om computers först

EDIT: Men om jag väljer Music så får jag ju välja mellan Hard Drive och Computer
                    Last edited by boxtox; 2007-03-11, 21:43.

Comment

• kör Test Media Connection ska finnas nånstans i menyerna

Comment

• Helt felfritt när jag kör Test Media Connection.

Fattor noll av det här problemet

Comment

• Jag får fel när jag kör mediaconnection, den hittar inte ngt ipnr, jag kan fortfarande dock spela upp musik och se avi,filer, men skiten vill inte spela upp x264 filer, fattar inte vad som kan vara fel! har provat att döpa om filerna typ 20 ggr men inget verkar funka, !

Comment

• Okej...lösning på mitt problem verkar vara att jag måste uppdatera den...med höstuppdateringen. Men jag köpte ju min i fredags borde den inte vara uppdaterad med höstuppdatering då?

samt..hur fungerar det här med uppdateringar då? Sköts det via live eller?

Comment

• nope..koppla upp dej i kör en uppdatering sen ska det nog funka

Comment

• Original inlägg av tompa290 Visa Inlägg
                                nope..koppla upp dej i kör en uppdatering sen ska det nog funka
                                n00b-fråga : Vart hittar jag denna uppdatering då? Är det nåt man ska bränna på skiva och skicka in eller? Hittar nämligen ingen uppdateringsknapp i dashen direkt

Börjar blir lite tjatig känner jag

EDIT: Var lite trög här hemma nu uppdaterar nu Tack till tompa290
                                Last edited by boxtox; 2007-03-12, 00:40.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X