WMP11 delningen ska vara avstängd använd enbart Tversity att dela ut med..
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tversity-Guide enkel version
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
felmeddelande får jag upp när jag försöker se en x264 format,
allt funkar kanon med avi, x264 funkar även att kolla på datorn men när jag försöker starta det i 360: står det följande
Can´t play this content because it may not be supported, för more info goto xbox.com/support
statuscode 69-04-cood 3E84
Jag har döpt om till två bokstäver och även då funkar det inte!
- Citat
- Flag
Comment
-
Tack så mycket, tompa! Fungerar perfekt..Original inlägg av tompa290 Visa InläggWMP11 delningen ska vara avstängd använd enbart Tversity att dela ut med..
Detta med undertexter, hur fungerar det? Har installerat DirectVobSub..
Så är det bara att döpa fil och text namn till samma sen, spela upp på 360?
Tack för all hjälp!
- Citat
- Flag
Comment
-
Under Media fliken så finns det en Video-kategori. Antar att du menar den. DÄr under ligger ingenting.Original inlägg av tompa290 Visa Inläggboxtox: har du uppdaterat din 360 med den stora höstuppdateringen, för då ska du ha en flik som heter Videos efter det.
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej
Min skärm:
Media (flick)
Music
Pictures
Video *klick*
Media Center
Klickar på Video: Då får jag upp massa video som ligger på 360 hårddisken, typ lite musikvideo och demo-videos. Ingenting om computers först
EDIT: Men om jag väljer Music så får jag ju välja mellan Hard Drive och Computer
Last edited by boxtox; 2007-03-11, 21:43.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag får fel när jag kör mediaconnection, den hittar inte ngt ipnr, jag kan fortfarande dock spela upp musik och se avi,filer, men skiten vill inte spela upp x264 filer, fattar inte vad som kan vara fel! har provat att döpa om filerna typ 20 ggr men inget verkar funka, !
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej...lösning på mitt problem verkar vara att jag måste uppdatera den...med höstuppdateringen. Men jag köpte ju min i fredags
borde den inte vara uppdaterad med höstuppdatering då?
samt..hur fungerar det här med uppdateringar då? Sköts det via live eller?
- Citat
- Flag
Comment
-
n00b-frågaOriginal inlägg av tompa290 Visa Inläggnope..koppla upp dej i kör en uppdatering sen ska det nog funka
: Vart hittar jag denna uppdatering då? Är det nåt man ska bränna på skiva och skicka in eller? Hittar nämligen ingen uppdateringsknapp i dashen direkt
Börjar blir lite tjatig känner jag
EDIT: Var lite trög här hemma nu
uppdaterar nu
Tack till tompa290
Last edited by boxtox; 2007-03-12, 00:40.
- Citat
- Flag
Comment

Comment