Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
du har inga andra datorer inkopplade på nätverket?
du kan t.ex prova att streama filmen via routern utan att ha något annat än datorn och xboxen inkopplad, om det fortfarande är samma sak vet jag ärligt talat inte vad du ska göra för att förbättra det...
du har inga andra datorer inkopplade på nätverket?
du kan t.ex prova att streama filmen via routern utan att ha något annat än datorn och xboxen inkopplad, om det fortfarande är samma sak vet jag ärligt talat inte vad du ska göra för att förbättra det...
Har kört detta förut och det har funkat klanderfritt. Men nu har ja installerat Win7 och WMP12. Nån som fått igång det i det?
När ja startar "music libary" så hittar den min dator, och där igenom går det spela upp musik. Men den hittar ingen tversity. Har provat att inaktivera delningen och då går det inte ansluta till min dator, men ingen tversity. har öppnat porten i brandväggen oxå. och tversity är igång för fullt
EDIT: Nu funkar det. stängde bara av tjänsten "SSDP" och nu funkar det finfint!
Hmm, så vad jag förstått så går det inte att undertexta filmer via tversity?
det kan väl gå an, men jag får så jäkla dåligt ljud om jag ska se en .mkv-film jämfört med en .avi eller så. ser jag en serie i typ .avi får jag bra ljud i alla fem högtalare. men med min .mkv blir det både lågt och bara i de främre..
OK. skummade igenom här nu,, har fixat så min box hittar tversity och allt jag delar ut, men får skumma errors hela tiden, försökte att strypa namnen på dom, men ett annat error dök upp. MEN måste boxen vara obannad för att köra tversity? fick hammaren över mig igår,, MYCKET tacksam om någon kan lysa upp det här för mig. tackar på förhand.
Comment