Jag körde in Swizzys variant på senaste dashen (15574) och skapade NAND:en på en dator utan nätverk. Därefter har jag lagt in avatarstödet. Dock blir jag inte klok på om Dash launch 3.02 är installerat. Jag har sparat med X, men ingen av genvägarna fungerar.
FSD 3 är installerat och fungerar bra. Det jag vill ha är multidisc-stödet och att den skiftar skiva automatiskt. Dock känns guiden till Disk swapper 1.3 jag hittade lite otillräcklig och det är inte inlagt. Dash launch egen variant disc swap är inte aktiverat eftersom den krockar med FSD3.
Hur får jag ordning på multidisc så den byter skiva automatiskt?
I Dash launch 3 står det unload och så, men installationen ser helt annorlunda ut jämfört med innan. Sen vet jag inte om ändringarna jag gjort fungerat för den vill inte boota till FSD3 när jag håller in avsedd knapp vid uppstart.
Ingen multi.ini är inlagd och inte heller swap.xex. Behövs den sistnämnda?
Lite förtydligande nu i editeringen. Det som förvirrar är att jag inte vet om det fungerar.
EDIT:
Nu har jag en launch.ini i rooten på XBOX360, men inga ändringar jag gjort är sparade i den så jag editerar den i XP-burk och lägger tillbaka.
Behövs swap.xex om jag startar ett spel via XeXMenu som är multidisc?
EDIT:
Dash launch fungerar efter manuell konfiguration.
FSD 3 är installerat och fungerar bra. Det jag vill ha är multidisc-stödet och att den skiftar skiva automatiskt. Dock känns guiden till Disk swapper 1.3 jag hittade lite otillräcklig och det är inte inlagt. Dash launch egen variant disc swap är inte aktiverat eftersom den krockar med FSD3.
Hur får jag ordning på multidisc så den byter skiva automatiskt?
I Dash launch 3 står det unload och så, men installationen ser helt annorlunda ut jämfört med innan. Sen vet jag inte om ändringarna jag gjort fungerat för den vill inte boota till FSD3 när jag håller in avsedd knapp vid uppstart.
Ingen multi.ini är inlagd och inte heller swap.xex. Behövs den sistnämnda?
Lite förtydligande nu i editeringen. Det som förvirrar är att jag inte vet om det fungerar.
EDIT:
Nu har jag en launch.ini i rooten på XBOX360, men inga ändringar jag gjort är sparade i den så jag editerar den i XP-burk och lägger tillbaka.
Behövs swap.xex om jag startar ett spel via XeXMenu som är multidisc?
EDIT:
Dash launch fungerar efter manuell konfiguration.

Comment