Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSJAILBREAK tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av mr_mupp Visa Inlägg
    nån som vill förklara exakt vad som menas med downgrade har 3,41 är downgrade bara för dom som har 3,50 och vill ha ner sin maskin till 3,41 igen
    Jepp http://www.psdowngrade.com/
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

Comment

nån som vill förklara exakt vad som menas med downgrade har 3,41 är downgrade bara för dom som har 3,50 och vill ha ner sin maskin till 3,41 igen
      Mer eller mindre, med downgrade dongeln får du in din PS3:a i riktiga service läget, som gör det möjligt att skriva vilken mjukvara som helst iprincip...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• så det är inget jag behöver tänka på då eftersom jag har 3,41

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Downgradern släpps på måndag enligt psjailbreak.com
          (Och om den verkligen släpps då så är det första gången dom håller ett utlovat datum...)
          ahh tack så mkt då vet jag =)

Comment

så det är inget jag behöver tänka på då eftersom jag har 3,41
            exakt.

Comment

• är man "dum" om man införskaffar en PSJailbreak+Downgrader eller rekommenderar ni att avvakta på en open source version? (vill gärna ha den bästa kompabiliteten)

EDIT: har 3.50 för tillfället

Comment

• Original inlägg av _Fiskarn Visa Inlägg
                är man "dum" om man införskaffar en PSJailbreak+Downgrader eller rekommenderar ni att avvakta på en open source version? (vill gärna ha den bästa kompabiliteten)

EDIT: har 3.50 för tillfället
                Har du bråttom så kör på en psjailbreak. När du väl nergraderat så kan du ju använda vilken dongle som helst sedan. Eller låna en psjailbreak av polaren. Eller kom till oss för nergradering.

Vi kommer preliminärt ta 350:- för en nergradering utan backup/restore och 500:- för nergradering med backup/restore.
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har du bråttom så kör på en psjailbreak. När du väl nergraderat så kan du ju använda vilken dongle som helst sedan. Eller låna en psjailbreak av polaren. Eller kom till oss för nergradering.

Vi kommer preliminärt ta 350:- för en nergradering utan backup/restore och 500:- för nergradering med backup/restore.
                  si-sådär, men om man enbart kollar på kompabiliteten mellan de olika payloadsen, är det en väldigt markant skillnad eller är den väldigt liten?
                  och vad brukar det vanligast vara när PSJ är "sämre" än de andra?

Comment

• Nu verkar den fria downgradern ha släppts, skall precis testa.
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nu verkar den fria downgradern ha släppts, skall precis testa.
                      Äntligen! Verkar ha blivit blåst av ps-downgrade.com då ja inte fått ett skit av dem Men men ska testa i helgen att nedgradera!

Comment

• Jag uppdaterade precis min dongle för ca tre timmar sen för första gången. Fick ner båda en prog_serienummer.flv och upgrader_serienummer.flv som jag uppdaterade donglen med, och nu har den slutat att fungera. Dvs den lyser inte när jag kopplar in den i datorn och windows säger "usb device not recognized"
                        Har jag på något sätt råkat förstört den nu? D:
                        Last edited by Tegelsten; 2010-11-29, 21:51.

Comment

• Original inlägg av Tegelsten Visa Inlägg
                          Jag uppdaterade precis min dongle för ca tre timmar sen för första gången. Fick ner båda en prog_serienummer.flv och upgrader_serienummer.flv som jag uppdaterade donglen med, och nu har den slutat att fungera. Dvs den lyser inte när jag kopplar in den i datorn och windows säger "usb device not recognized"
                          Har jag på något sätt råkat förstört den nu? D:
                          Most likely?
                          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Känns ju lite dumt när jag gjorde precis som det står i upgradern o.O
                            "After you have downloaded the updates (usually in the same directory where PS Upgrade is installed),choose the files one by one and click apply update button"
                            Jag kan fatta att troligtvis ingen här kan hjälpa till med sånt här eftersom ni inte jobbar med utvecklarna, just checking om någon annan varit med om det eller har några tips ^^

*skickat mejl till dem... som om de skulle svara ^^'
                            Last edited by Tegelsten; 2010-11-29, 22:59.

Comment

• En enkel fråga, jag skulle gärna vilja ha en sån där Jailbreak, men det är viktigt att jag måste kunna använda downgrade också, så därför behöver jag en orginal, right?
                              Men vart köper jag en Orginal, vart är det smidigast och enklast.

Comment

• Original inlägg av Rasmus96 Visa Inlägg
                                En enkel fråga, jag skulle gärna vilja ha en sån där Jailbreak, men det är viktigt att jag måste kunna använda downgrade också, så därför behöver jag en orginal, right?
                                Men vart köper jag en Orginal, vart är det smidigast och enklast.
                                http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1253

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X