Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av steggo Visa Inlägg
    Här är mitt problem: Jag har laddat ner Pro_Evolution_Soccer_2008.PAL.MULTI.XBOX360-RELiSH.[NewTDT.CoM]
    Och med förra spelen jag har laddat ner och sen packat upp har det alltid funnits en .dvd fil med som jag bara har öppnat i clonecd och jag har varit nöjd och glad.
    öppna anteckningar, skriv detta:

Kod:
    LayerBreak=1913760
    imagefilesnamn.iso
    spara filen som någonting.dvd.. bränn..

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
      öppna anteckningar, skriv detta:

Kod:
      LayerBreak=1913760
      imagefilesnamn.iso
      spara filen som någonting.dvd.. bränn..

När jag ska öppna den med clonecd står det:
      "Fel vid öppning av Filen imagefilesnamn.iso: Det går inte att hitta filen.

Comment

jag skrev så för att jag inte vet vad din imagefil heter.. googlade

Kod:
        LayerBreak=1913760
        rel-pes.iso
        trodde du fattade att du skulle skriva in namnet på den stora filen som imagefil

Comment

jag skrev så för att jag inte vet vad din imagefil heter.. googlade

Kod:
          LayerBreak=1913760
          rel-pes.iso
          trodde du fattade att du skulle skriva in namnet på den stora filen som imagefil
          Haha, jag är verkligen en lekman när det gäller sånt här!!
          Men nu funkar det! Tack så mycket!!

Comment

Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
            » Xbox360 FAQ

Comment

• Nån som har provat Far.Cry.Instincts.Predator.PAL.PROPER.XBOX360-DNL och fått det att funka? provade nyss med dvd filen som heter IMAGE. Men skivan funkade inte efteråt. Nån som vet hur man gör?

Comment

Nån som har provat Far.Cry.Instincts.Predator.PAL.PROPER.XBOX360-DNL och fått det att funka? provade nyss med dvd filen som heter IMAGE. Men skivan funkade inte efteråt. Nån som vet hur man gör?
                vad brände du den med? imgburn eller clonecd.. hade du rätt imagebreak? har du kört imagefilen i xdvdmulleter?
                Last edited by int21; 2008-03-02, 00:05.

Comment

vad brände du den med? imgburn eller clonecd.. hade du rätt imagebreak? har du kört imagefilen i xdvdmulleter?

Jag brände den med clonecd. Sen vet jag inte vad imagebreak är för nått, eller xdvdmulleter är för nått heller

Comment

Jag brände den med clonecd. Sen vet jag inte vad imagebreak är för nått, eller xdvdmulleter är för nått heller
                    Läs FAQ'n.
                    » Xbox360 FAQ

Comment

• Jag hittar inte svaret. Kan ingen hjälpa en svensson? Eller är det så svårt att förklara? :/

Comment

Jag hittar inte svaret. Kan ingen hjälpa en svensson? Eller är det så svårt att förklara? :/
                        sök (ctrl+f) i faq tråden efter "layerbreak" eller "xdvdmulleter".. hjälp nog?

Comment

• Det finns ingen som har provat spelet och sett att det fungerat annorlunda? Eller har jag bara gjort fel och borde prova att göra om det?

Comment

Det finns ingen som har provat spelet och sett att det fungerat annorlunda? Eller har jag bara gjort fel och borde prova att göra om det?
                            öppna imagefilen med xdvdmuletter och kolla om det ser ut typ sp här: http://iroxe.net/check.jpg
                            bara Europe eller Region Free är i kryssat och allt i raden till höger är i kryssat så borde det gå (om du använder rätt LB: 1913760)

Här kan du ladda ner xdvdmuletter: http://www.devilsps3.centelia.net/360stealth/
                            Last edited by IroXe; 2008-03-05, 21:34. Anledning: länk till muletter

Comment

Det finns ingen som har provat spelet och sett att det fungerat annorlunda? Eller har jag bara gjort fel och borde prova att göra om det?
                              Releasen är det inget fel på. Spelet fungerar utmärkt.
                              Dock om du har iXtreme så måste du patcha om spelet med Xdvdmulleter.

Det finns steg-för-steg instruktioner i FAQ'n. Förstår du inte dem så går det nog inte att hjälpa dig.
                              » Xbox360 FAQ

Comment

• Jag har en DMC4 .ISO fil och en .DVD fil.
                                Jag hade tänkt att bränna i IMGburn.
                                Men, vilket program ska jag stealthchecka med?
                                Jag öppnar väll .DVD filen med IMGburn och sedan bara klickar burn när .ISO filen är stealthcheckad?

Mvh Jakob.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X