Läs FAQ'n så är du på bana
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
- Citat
- Flag
-
nån som vet om det går att lira spel fast dom inte är "stealth patchade" i Xtreme Firmware v5 3 for Samsung Official XBOX360-SYNDiCATE
för jag tänkte på att tex iXtreme Firmware v1 2 for Samsung Official XBOX360-SYNDiCATE så står det ju: Boots ONLY Stealth Xtreme Xbox 360 backups. och det står inget i nfon om det går eller ej.
för jag har ju massa backup spel sen tidigare och jag vill ha ett firmware som dom funkar på också. och dom spelen är inte stealth patchade.
hoppas någon kan hjälpa mig med detta.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja det går.
Det är en säkerhetsfunktion i iXtreme som inte bootar spel som inte är korrekt patchade. Det är för ens egen säkerhet om man nu tänkte lira Live.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Fråga 1: Har en laptop (ACER) med inbyggd Slimtype dual layer brännare. Går det att bränna nedladdade 360-spel med denna?
Fråga 2: Hur tar jag reda på om min 360 har hitachi eller samsungläsare?
Fråga 3: Läst runt en del och blir bara yr.. Finns det ingen überlathundstråd där det står steg för steg: "Gör såhär för att ladda ned o bränna ett 360-spel"?
"It's not the dress that makes you look fat. It's the fat that makes you look fat" / Al Bundy
- Citat
- Flag
Comment
-
Svar 1: Testa och se om det funkar.Original inlägg av aspo Visa InläggFråga 1: Har en laptop (ACER) med inbyggd Slimtype dual layer brännare. Går det att bränna nedladdade 360-spel med denna?
Fråga 3: Läst runt en del och blir bara yr.. Finns det ingen überlathundstråd där det står steg för steg: "Gör såhär för att ladda ned o bränna ett 360-spel"?
Svar 2: http://www.xavbox360.com/fr/lecteur-xbox-360.php3 (sidan var visst på franska eller något åt det hållet, men du behöver bara kolla på de 2 bilder som finns)
Svar 3: Om du har iXtreme firmware måste du först kolla så att spelet du laddat ner är patchat och klart. Detta gör du med Mulleter 9 som finns att få tag på via xbins. Om allt stämmer är det bara att öppna .dvd-filen med imgburn och bränna. Välj låg hastighet på bränningen, 2-2.4x.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av aspo Visa InläggFråga 1: Har en laptop (ACER) med inbyggd Slimtype dual layer brännare. Går det att bränna nedladdade 360-spel med denna?
1. Förmodligen
2 & 3. FAQ'nLäs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Du väljer .dvd filen som vanligtLäs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Har du packat upp filerna med senaste Winrar?Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Datakurs 1.0
Högerklicka på den filen med lägst nummer .000 eller .001 troligtvis.
Välj "Öppna med" å sen Winrar.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment

Comment