Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Läs FAQ'n så är du på bana
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

• nån som vet om det går att lira spel fast dom inte är "stealth patchade" i Xtreme Firmware v5 3 for Samsung Official XBOX360-SYNDiCATE

för jag tänkte på att tex iXtreme Firmware v1 2 for Samsung Official XBOX360-SYNDiCATE så står det ju: Boots ONLY Stealth Xtreme Xbox 360 backups. och det står inget i nfon om det går eller ej.

för jag har ju massa backup spel sen tidigare och jag vill ha ett firmware som dom funkar på också. och dom spelen är inte stealth patchade.

hoppas någon kan hjälpa mig med detta.

Comment

• Ja det går.

Det är en säkerhetsfunktion i iXtreme som inte bootar spel som inte är korrekt patchade. Det är för ens egen säkerhet om man nu tänkte lira Live.
        » Xbox360 FAQ

Comment

• Okej, tack för upplysningen. Lirar inte på live så det är inga problem.

Comment

• Fråga 1: Har en laptop (ACER) med inbyggd Slimtype dual layer brännare. Går det att bränna nedladdade 360-spel med denna?

Fråga 2: Hur tar jag reda på om min 360 har hitachi eller samsungläsare?

Fråga 3: Läst runt en del och blir bara yr.. Finns det ingen überlathundstråd där det står steg för steg: "Gör såhär för att ladda ned o bränna ett 360-spel"?

"It's not the dress that makes you look fat. It's the fat that makes you look fat" / Al Bundy

Comment

• Original inlägg av aspo Visa Inlägg
              Fråga 1: Har en laptop (ACER) med inbyggd Slimtype dual layer brännare. Går det att bränna nedladdade 360-spel med denna?

Fråga 3: Läst runt en del och blir bara yr.. Finns det ingen überlathundstråd där det står steg för steg: "Gör såhär för att ladda ned o bränna ett 360-spel"?
              Svar 1: Testa och se om det funkar.

Svar 2: http://www.xavbox360.com/fr/lecteur-xbox-360.php3 (sidan var visst på franska eller något åt det hållet, men du behöver bara kolla på de 2 bilder som finns)

Svar 3: Om du har iXtreme firmware måste du först kolla så att spelet du laddat ner är patchat och klart. Detta gör du med Mulleter 9 som finns att få tag på via xbins. Om allt stämmer är det bara att öppna .dvd-filen med imgburn och bränna. Välj låg hastighet på bränningen, 2-2.4x.

Comment

• Original inlägg av aspo Visa Inlägg
                Fråga 1: Har en laptop (ACER) med inbyggd Slimtype dual layer brännare. Går det att bränna nedladdade 360-spel med denna?

1. Förmodligen
                2 & 3. FAQ'n
                » Xbox360 FAQ

Comment

• Om filerna man laddat ner heter dnl-dirt.001 hur ska man göra då när man ska bränna ut spelet??

Comment

• Du väljer .dvd filen som vanligt
                    » Xbox360 FAQ

Comment

• Men ligger ju inte någon sån fil i mappen?

Comment

• Har du packat upp filerna med senaste Winrar?
                        » Xbox360 FAQ

Comment

• Ja tror jag hittade det men kan man bränna ut det med xbox backup creator??
                          Last edited by maddiy; 2007-06-29, 18:13.

Comment

• Datakurs 1.0
                            Högerklicka på den filen med lägst nummer .000 eller .001 troligtvis.
                            Välj "Öppna med" å sen Winrar.
                            » Xbox360 FAQ

Comment

• Enlund... Låt inte mr.maddiy dra dig för långt. Läs hans historik inlägg....

Comment

• Vad är det med min historik da??

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X