Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSJAILBREAK tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Alla är irriterade på psjailbreak, dom hintade massor om att dom skulle släppa en uppdatering så man kan jailbreaka 3.42 och 3.50 för att sedan släppa downgradern, till ett högt pris, och bara för att användas en enda gång. Men faktum är att vi sänkt priset rejält så det är inte dyrare att köpa en psjailbreak av oss nu + en downgrader-ticket för c:a 300:- än vad det kostade att bara köpa psjailbreak förut.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Original inlägg av Tegelsten Visa Inlägg
      Nu blir jag lite irriterad. Här har man köpt en psjailbreak under rean för en tusenlapp fast man har en 3.42a i hopp om att det faktiskt skulle komma en uppdatering. Men icke! Nu måste jag alltså köpa en ny grej? T__T
      Får ta och vänta en månad och se om det kommer nån uppdatering eller nått
      Antar att jag inte kan lämna tillbaka den och få tillbaka pengarna fast jag har kvittot stickan är oanvänd? (Fast skulle nog inte vilja lämna in den förrän det finns något annat alternativ som funkar...)
      Vi har aldrig lovat att JBstickorna skulle fungera på högre mjukvara så om du köpte en innan Team JB gått ut med mer korrekt information ( den de haft har varit lite luddig ja ) så säljer du antingen av din sticka eller köper en Downgrade kod.

De valen man alltid haft med en Ps3 med högre mjukvara än 3.41 är att vänta o se om något händer eller fötter.
      Att köpa ett tillbehör o sen när det visar sig vara en habrovinklösning o man får betala lite extra för att få saker o fungera händer väl i alla brancher o med olika produkter. Lite som att du köper fälgar och gummi till en bil du har som "borde" fungera o sen när de nya delarna kommit så visar det sig att du måste sätta på distanser ( jämför med nedgradering ) för att då fina fälgar ( läs Jailbreak donglar ) att fungera.

Enda gångerna vi tar tillbaka varor är när det avtalats öppet köp o varorna förseglats.
      Och då pratar vi ändå om några dagars tid o inte flera månader eller år
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Ja, normalpris på psjailbreak är 1195:-, vi skrev att vi kör en REA tills dom släpper sin utlovade uppdatering för 3.42/3.50 "om den någonsin kommer" för att sedan återgå till ordinarie pris. Vi kör vidare på REA-pris, tror vi är nere på ungefär vårt inköpspris nu, och i och med det får man som jag skrev ovan möjlighet att åtminstonde nergradera sig till 3.41 igen till samma pris som annars är ordinarie pris för en psjailbreak.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Inget ont mot er, ni är awesome
          Visste att jag gamblade lite.
          Får avvakta och se om någon fixar en gratis downgrader eller uppdatering eller så ^^

Comment

• vad gör man när man får fel kod fel vid startåtgärd fel kod 80010019 eller 80028f14 har goggladt men kan inte få något bra ordning på det någon som har något tips

Comment

• Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
              Problemet med PSjailbreaks programvara är att den inte är uppdaterad och har då inte möjligheten att köra uppdateringar den vägen.

Det går att använda ett lite krångligare sätt (ska se ifall jag kommer ihåg )
              • Ladda hem PS3 Demo Manager
              • Lägg uppdateringen i samma mapp som du har PS3 Demo Manager
              • Dra uppdateringen till demomanager.exe och släpp. Då skapas en mapp som heter 00000xxx (där xxx är slumpat nummer)
              • Kopiera sen in uppdateringen i den mappen också
              • Använd sen FTP för att föra över katalogen till /dev_hdd0/vsh/task/
              • Starta om din PS3 i normalt läge (utan jailbreak) och då borde den finnas att köra under GAME menyn.
              • När den är klar starta om konsollen i jailbreakläge igen.
              • Förhoppningsvis så funkar Assassins Creed sen
              Ett fel uppstod under installationsåtgärden.
              (80029567)

Vad ska jag göra?

Comment

• Stoppa i en originalskiva ( Ps3 spel ) i blålaserläsaren antagligen
                Sen hjälper det att veta vilket spel du kör o hur den dumpats ?
                Vissa spel måste dumpas om.
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
                  Problemet med PSjailbreaks programvara är att den inte är uppdaterad och har då inte möjligheten att köra uppdateringar den vägen.

Det går att använda ett lite krångligare sätt (ska se ifall jag kommer ihåg )
                  • Ladda hem PS3 Demo Manager
                  • Lägg uppdateringen i samma mapp som du har PS3 Demo Manager
                  • Dra uppdateringen till demomanager.exe och släpp. Då skapas en mapp som heter 00000xxx (där xxx är slumpat nummer)
                  • Kopiera sen in uppdateringen i den mappen också
                  • Använd sen FTP för att föra över katalogen till /dev_hdd0/vsh/task/
                  • Starta om din PS3 i normalt läge (utan jailbreak) och då borde den finnas att köra under GAME menyn.
                  • När den är klar starta om konsollen i jailbreakläge igen.
                  • Förhoppningsvis så funkar Assassins Creed sen
                  min PS3a hänger sig direkt när jag försöker starta de :/

Är de lika att överge psjailbreak och köpa en pskey ist?

Comment

• Är det bara jag som inte kan komma åt download sektionen på ps3key.com?
                    När man försöker logga in händer ingenting. Inga meddelanden eller något.
                    Skulle gärna vilja få ner senaste versionen till dongeln.
                    Taaack på förhand.

Comment

• Original inlägg av ladelai Visa Inlägg
                      Är det bara jag som inte kan komma åt download sektionen på ps3key.com?
                      När man försöker logga in händer ingenting. Inga meddelanden eller något.
                      Skulle gärna vilja få ner senaste versionen till dongeln.
                      Taaack på förhand.
                      Den har varit nere i några dagar nu. Läs mer på http://psx-scene.com/forums/f181/ps3...te-down-70727/

Comment

• PSJAILBREAK har ändrat sin psdowngrade policy till hur det borde ha varit från början: Den blir GRATIS och OBEGRÄNSAD!

Så vem som helst som har en psjailbreak kan hjälpa sig själv och sina vänner att nergradera. Och vi kommer kunna erbjuda nergradering till överkomliga priser i butiken.

Comment

• Halloj! Det är så att jag har fått mitt jailbreak nu. Beställde ett PSJailbreak USB utvecklingskit för att kunna nedgradera min ps3a. Men den ser ut som ett PS3Key ? hur vet jag om jag fått rätt produkt?

Comment

• Original inlägg av elitgeten Visa Inlägg
                            Halloj! Det är så att jag har fått mitt jailbreak nu. Beställde ett PSJailbreak USB utvecklingskit för att kunna nedgradera min ps3a. Men den ser ut som ett PS3Key ? hur vet jag om jag fått rätt produkt?
                            Beställde du från oss?

PS Jailbreak dongeln kommer i en liten plastask som det står PSJailbreak på, det står även på donglarna...
                            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                              Beställde du från oss?

PS Jailbreak dongeln kommer i en liten plastask som det står PSJailbreak på, det står även på donglarna...
                              Yes jag beställde hos er.Okej då har jag alltså fått en PS3key med betalat för en PSJailbreak. Hur löser vi detta? jag har ju öppnat förpackningen? :/

Comment

• Skicka ett mail till oss och beskriv det så får du svar på den frågan... jag vet inte riktigt hur du ska göra :/ det är upp till hansi typ...
                                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X